مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

هتک حرمت پیامبر (ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است

هتک حرمت پیامبر (ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه هتک حرمت پیامبر (ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است، افزود: توهین به پیامبر(ص) توهین به دین حق و کلام اسلام است

به گزارش  تیتر عاشورا به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، حجت الاسلام حسین علیی در واکنش به اهانت اخیر فرانسه به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم (ص) با محکوم کردن این اقدام اظهار کرد: اهانت صورت گرفته به برترین شخصیت جهان هستی، در نشریه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور قبیح و حمایت مکرون رئیس جمهور پست فرانسه غیر قابل قبول و گناه نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه این دشمنی‌ها و هتک حرمت به پیامبر عظم الشان (ص) سابقه دیرینه دارد، گفت: توهین به پیامبر گرامی (ص) اولین بار نیست و یک جریان است به طوری که در گذشته و در سال ۲۰۰۵ در کشور فنلاند و دانمارک شاهد بودیم و اخیراً هم که در نشریه شارلی توهین صورت گرفت و عدم واکنش مسلمانان موجب شد تا مکرون این مرد پست و رذل جرأت پیدا کند و به پیامبر (ص) توهین کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه هتک حرمت پیامبر (ص) سناریویی برای اسلام‌ستیزی است، افزود: توهین به آخرین پیامبر الهی (ص) توهین به دین خاتم، اصیل و دین حق و کلام اسلام است.

وی ادامه داد: ما به همه انبیای الهی ایمان داریم و همه انبیای الهی به پیامبر (ص) ایمان دارند و چون این دین خاتم است و قرار است در آینده جهان را زیر حاکمیت خود قرار دهد و آخرین ذخیره الهی ظهور خواهد کرد و جهان را پر از عدل و داد و تحت حاکمیت اسلام قرار خواهد داد و منافع تمام استکبار را دفع و استکبار را ریشه‌کن و محو و نابود کند بنابراین دست به همچین اقدامات وقیحانه‌ای می‌زنند.

علیی با رد اظهار برخی بزرگان که توهین به پیامبر (ص) را به دلیل جهل و نادانی می‌دانند و می‌گویند تاریخ را خوب نخوانده‌اند، تاکید کرد: افرادی که توهین به پیامبر (ص) را در دستور کار خود قرار داده‌اند تاریخ را خوب خوانده و نسبت به همه چیز آگاهی دارند و اسلام را بهتر از ما می‌شناسند و این توهین‌ها از روی علم است نه جهل و نادانی.

وی با بیان اینکه توهین به پیامبر عظیم الشان (ص) کاملاً جریان‌سازی شده، هدفمند و عالمانه است، عنوان کرد: افرادی که به پیامبر (ص) توهین می‌کنند خوب می‌دانند که پیامبر (ص) به عنوان آورنده دین خاتم است و روزی دنیا تحت حکومت اسلام قرار خواهد گرفت و ذخیره الهی محقق خواهد شد بنابراین چاره‌ای جز تخریب بنیانگذار دین ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: این اقدام را محکوم و شدیدترین عذاب الهی را برای این افراد خواستاریم.

 

 

 

ارسال نظر