اجتماع صدها هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور+تصویر

اجتماع وحدت آفرین بسیجیان امروز در سراسر کشور برگزار شد و مردم در کنار نیروهای بسیج، همدلی خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی ابراز کردند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس بسیجیان سراسر کشور با برگزاری رزمایش سراسری بسیج و برپایی اجتماعی بزرگ، امروز سوم آذرماه، یک بار دیگر وحدت و همدلی ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند. اجتماعی که برای مردم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

امروز مردم در کنار بسیجیان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پیام استکبار ستیزی را از ایران به آمریکا و رژیم صهیونیستی مخابره کردند و همچنین در ادامه حمایت‌ از مردم مظلوم غزه، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی فریاد زدند.

*تهران

در سراسر کشور از جمله تهران رزمایش ۵۰ هزار نفری «الی بیت المقدس» با حضور اقشار مختلف بسیج و مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه در خیابان انقلاب برگزار شد. این رزمایش از خیابان انقلاب آغاز شد و به سمت محل نماز جمعه تهران ادامه پیدا کرد.

مردم و بسیجیان با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» پیام استکبارستیزی را مخابره کردند.

 

 

برخی بسیجیان و مردم پایتخت با در دست داشتن کفن‌های نمادین، مظلومیت شهدای غزه به خصوص کودکان و زنان شهید فلسطینی را به مردم ایران و جهانیان یادآوری کردند.
 

 

 

*اصفهان

در اصفهان هم رزمایش بسیج برگزار شد و همچنین اصفهانی ها بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در خیابان حضور یافتند. 

*قم 

همایش اقتدار بسیجیان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ویژه حلقه‌های صالحین و گردان‌های رزمی بسیج امروز با حضور سردار سید قاسم قریشی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

بسیجیان قمی امروز با حضور پرشمار و بی‌نظیری که در این همایش داشتند آمادگی خود را به کل کشور ثابت کرده و یک صدا شعار «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماد» را در این مکان مقدس و در جوار بانوی کرامت طنین‌انداز کردند. 


حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) امروز میزبان بسیجیان بود

*اردبیل 

اجتماع باشکوه بسیجیان اردبیل همزمان با سراسر کشور با عنوان رزمایش و نمایش سراسری اقتدار بسیجیان امروز در محل مصلای اردبیل با حضور پرشور و مقتدرانه بسیجیان اردبیل برگزار شد.

بسیجیان همیشه در صحنه اردبیل که از تمام گروه‌های سنی در این رزمایش شرکت کرده بودند اقتدار و عظمت بسیج را به نمایش گذاشته و آمادگی کامل خود را نسبت به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.


در همایش سراسری بسیج، آمادگی نیروهای بسیج برای دفاع از آرمان‌های انقلاب نمایش داده شد

*خراسان‌شمالی

اجتماع بزرگ بسیجیان خراسان‌شمالی به مناسبت هفته بسیج امروز در محل مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد و بسیجیان این استان هم گِرد هم آمدند.


برنامه‌های فرهنگی یکی از پایه‌های ثابت فعالیت های بسیج است

*همدان

همزمان با هفته بسیج تجمع بسیجیان همدان با عنوان"شکوه اقتدار بسیج" امروز در سالن ورزشی امام علی(ع) برگزار شد. بسیجیان دارالمجاهدین همدان همزمان با بزرگداشت هفته بسیج گرد هم جمع شدند و با شعارهای ضد استکباری و حمایت از غزه اعلام کردند که تا همیشه با ظالم مبارزه خواهند کرد. اجرای ورزش رزمی، برگزاری سرود و نمایشی با موضوع غصب خلافت و شهادت حضرت فاطمه(س) توسط هنرمندان از دیگر بخش‌های برنامه بود.


سالن ورزشی امام علی (ع) همدان امروز شاهد شکوه تجمع بسیجیان بود 

*فارس

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و در راستای برگزاری کنگره امیران ، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس، نمایش اقتدار و حماسه حضور بسیجیان در استان فارس هم برگزار شد.


گوشه‌ای از همایش حماسه بسیجی در استان فارس

*آذربایجان شرقی

در آستانه پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) همایش اقتدار بسیجیان امروز در مصلی امام خمینی (ره) تبریز هم برگزار شد.


مصلی امام خمینی (ره) تبریز امروز پذیرای اجتماع بزرگ بسیجیان بود

 

*آذربایجان غربی

اجتماع بزرگ بسیجیان ارومیه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری آذربایجان‌غربی در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.


امروز مردم و بسیجیان مهمان ویژه رزمایش بسیج در ارومیه بودند

*کرمان

در ادامه هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان بم با حضور قشرهای مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد.

ناصر بهروز، جانشین سپاه ثارالله استان کرمان امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بم اظهار داشت: بیش از ۷۵ هزار نفر از بسیجیان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، شما بسیجیان از سلسله شهدا هستید.

وی عنوان کرد: آنچه امروز مقاومت غزه را پایدار کرده، فرهنگ بسیج است، ارتش رژیم صهیونیستی بزرگترین ارتش دنیا است اما گرفتار بسیجیان غزه شده است، مردم غزه ایستاده و مقاومت می‌کنند، کاری که در فرهنگ بسیجی جا افتاده است.

*کهگیلویه و بویراحمد 

به مناسبت هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد و مردم و بسیجیان بار دیگر با مقام معظم رهبری، شهدا و نظام اسلامی تجدید میثاق کردند.

سید علی‌اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت گفت: در دوران رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بیش از دو هزار مورد توصیه به بسیجیان داشته‌اند و کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است.

پوربهشت با اشاره به  توصیه رهبری به بسیجی ماندن افزود: بسیجی شدن آسان است اما بسیجی ماندن دارای ظرفیتی است که باید خداوند ما را در این راه با عزت یاری کند.

*هرمزگان

اجتماع بزرگ بسیجیان بندرعباس در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد که اجتماع بزرگ بسیجیان و گردهم آیی دلاورانه آنان به مناسبت هفته بسیج نشانه کارآمدی و ایمان راسخ برای ایفای مسؤولیت های بزرگ در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در جمع 5 هزار بسیجی از مناطق مختلف هرمزگان، گفت: بسیج کارآمدی خود را در تاریخ انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده است، در دوران جنگ تحمیلی، قدرت بسیج به رخ قدرت های جهان کشیده شد و ملت بزرگ ایران با حمایت همه جانبه از رزمندگان دفاع مقدس، توانستند در برابر همه قدرت های شرق و غرب بایستند و پس از جنگ نیز بسیج در تمامی مقاطع، توانست بازوی نظام و ملت در کار و تلاش و رفع محرومیت و حفظ انقلاب اسلامی باشد.

*سیستان و بلوچستان 

همزمان با سراسر کشور، ده‌ها هزار بسیجی در مصلی قدس زاهدان گرد هم آمدند تا در این نمایش اقتدار با رهبر انقلاب تجدید بیعت کنند.

 

 

پایان پیام/ ت 904

 

ارسال نظر