حماس: تلاش اسراییل برای تغییر معادلات به شکست منجر می شود

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حمله رژیم صهیونیستی به غزه را تلاشی ناامیدانه برای تغییر معادلات بعد از نبرد شمشیر قدس ارزیابی و تاکید کرد که رژیم اشغالگر در این تلاش هم شکست خواهد خورد.

به گزارش روز یکشنبه عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در سخنانی در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه گفت که اینگونه حملات تلاشی برای توقف تلاش‌ها برای بازگرداندن حق و حقوق اهالی فلسطین و غزه و تلاشی ناامیدانه برای ترمیم چهره خود که در  نبرد شمشیر قدس از بین رفت، است.

وی گفت: ما به مقاومت خود برای گرفتن حق و حقوق ملت فلسطین و زندگی با عزت و کرامت با وجود قوه قهریه و اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم.

سخنگوی حماس افزود: رژیم اشغالگر در تغییر معادلات شکست خواهد خورد، کما اینکه بارها متحمل شکست شده است.

حازم قاسم تأکید کرد که این سیاست‌ها موجب ترس ملت فلسطین و عقب نشینی مقاومت از ادامه مسیرش نخواهد شد، بلکه با تمام توان و به هر طریق ممکن از سرزمین و مقدسات خود دفاع خواهد کرد.

وی عنوان کرد، رژیم اشغالگر مسئول کامل تبعات و نتایج به وجود آمده ناشی از ادامه حملات و تجاوزاتش است.

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مواضع جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در نوار غزه خبر دادند.

 ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی بمباران مواضع پرتاب موشک و تولید سلاح جنبش حماس شده و تصاویری در این خصوص منتشر کرد.  
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که بمباران نوار غزه را در پاسخ به پرتاب بالون‌های آتش زا از این منطقه، انجام داده است.  
با این حال مقامات فلسطینی اعلام کرده‌اند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به کسی آسیب نرسیده است.  
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد جمعه نیز با ادعای مشابه به نوار غزه حمله کرد.  

 

ارسال نظر