حماس: رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر شروط مقاومت ندارد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی چاره‌ای ندارد جز اینکه تسلیم شروط و خواسته‌های مقاومت برای امضای قرارداد مبادله اسرا شود.

به گزارش روز شنبه عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، عبداللطیف قانوع روز جمعه در گفتگو با شبکه "المملکة" اردن تصریح کرد که مقاومت فلسطین قادر به دست‌یابی به یک قرارداد ارزشمند مبادله اسرا است.

قانوع اشاره کرد که تعلل دشمن صهیونیستی در پذیرش شروط و خواسته‌های جنبش حماس به منظور امضای قرارداد مبادله اسرا بی‌فایده است و راه به جایی نمی‌برد.

وی تاکید کرد که مقاومت اصرار دارد اسرایی که دشمن صهیونیستی می‌گوید دستانشان به خون اشغالگران اسرائیلی آغشته است را آزاد کند و همانگونه که توانست قرارداد "وفاداری با آزادگان" را به امضا برساند، قادر است به قرارداد ارزشمند دیگری دست یابد.

سخنگوی حماس اظهار داشت: اسرای فلسطینی که موفق به فرار از زندان جلبوع شدند، در راس اسرایی خواهند بود که حماس به دنبال آزادی آنان است و این وعده‌ای است که مقاومت داده و به آن پایبند است.

عبداللطیف قانوع تصریح کرد که دشمن صهیونیستی می‌خواست مسئله مبادله اسرا را به بازسازی غزه پیوند دهد اما مقاومت اجازه این کار را نداد.

ارسال نظر