آمریکا و اسرائیل سردمداران کفر در حال حاضر هستند

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز شهید در این کشور گفت: آمریکا و اسرائیل سردمداران کفر در حال حاضر هستند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) به مناسبت «روز شهید» در این کشور سخنرانی کرد و گفت: امسال روز شهید با تحولات و اتفاقات زیادی همراه بود. متغیرهای سالانه به نفع بندگان مستضعف خداوند در یمن و مابقی منطقه روند صعودی به خود گرفته است.

وی با اعلام اینکه امت اسلام با دشمنانی آشکار روبرواست، اعلام کرد: با هجمه ای آشکار از دشمنان به رهبری آمریکا و اسرائیل روبرو هستیم. آمریکا و اسرائیل، در این دوره سردمدار کفر هستند.

الحوثی تاکید کرد: شر آمریکا، نصیب ملتهای غیر اسلامی مانند ویتنام و ژاپن و دیگران شده است. آمریکا به جنگی مستقیم و تجاوز آشکار در مقابله با امت اسلامی روی آورده است. آیا ممکن است که آنچه آمریکا در عراق، افغانستان و فلسطین انجام داده و می دهد را فراموش کنیم.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: آنچه علیه فلسطینی ها آمده است آمریکا در آن نقش داشته و همواره حامی اسرائیل بوده است. کشور و ملتی در جهان اسلامی نیست که آمریکا در آن به شکل استکباری و متجاوزانه حضور نداشته باشد. 

وی گفت: اگر دخالت آمریکا و دولت آن در جنگ یمن نبود این جنگ رخ نمی داد. نقش آمریکا در جنگ علیه یمن از حیث نظارت، اداره و حایت سیاسی و تسلیحاتی ویرانگر، اساسی است. برخی کشورها ملتهای خود را به سطح رسانده اند که در تظاهرات ضد اسرائیلی هم شرکت نمی کنند. دنباله روی از آمریکا و اسرائیل با اصول اسلام مغایرت دارد. منافقین و خیانتکاران سرسپرده آمریکا هستند و با دشمنان آنها دشمن و با حامیان آن دوست هستند.

الحوثی تاکید کرد: ما در مرحله آزمایش الهی هستیم و با دنباله روی از آمریکا به سرانجامی نمی رسیم. تبعیت از آمریکا سبب می شود که کرامت امت اسلامی سلب شود و ارزشهای انسانی از بین برود و کرامت، آزادی و استقلال مصادره شود.

در حال تکمیل..

 

ارسال نظر