بحران آمریکا| برقراری حکومت نظامی در واشنگتن؛ 4 نفر کشته شدند

بعد از ورود حامیان رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و معترضان به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره در واشنگتن، نیروهای امنیتی به یک زن شلیک کرده و او را از پای درآوردند.

به گزارش عاشورا به نقل از  خبرگزاری فارس، جلسه شمارش آرای الکترال در صحن کنگره آمریکا امروز چهارشنبه به آشوب کشیده شد و طرفداران خشمگین «دونالد ترامپ» توانستند وارد ساختمان کنگره شوند. 

معترضان با ورود به دفتر «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان، با انداختن پرچم آمریکا و به هم‌ریختن وسایل این دفتر، مشغول خواندن اسناد و ایمیل‌های او هستند.

اتمام بحث‌ها در مجلس نمایندگان درباره اعتراض به نتایج آراء الکترال پنسیلوانیا

بحث‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا درباره اعتراض جمهوری‌خواهان به نتایج الکترال کالج در ایالت «پنسیلوانیا» به پایان رسید.

رأی‌گیری در حال انجام است.بحث‌ها در مجلس نمایندگان آمریکا درباره اعتراض جمهوری‌خواهان به نتایج الکترال کالج در ایالت «پنسیلوانیا» به پایان رسید. رأی‌گیری در حال انجام است.

ریچارد هاس: دیگر کسی احتمالاً در جهان به آمریکا احترام نمی‌گذارد

«ریچارد هاس» رئیس اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا و دیپلمات اسبق وزارت خارجه آمریکا در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، خشونت‌های طرفداران ترامپ در کنگره را مورد انتقاد شدید قرار داد.

وی در این خصوص نوشت: «ما شاهد تصاویری هستیم که هرگز تصورش را نمی‌کردیم که در این کشور شاهد باشیم. در برخی پایتخت‌های دیگر، بله (انتظار مشاهده داشتیم) اما در اینجا (آمریکا) خیر. بعید است که کسی در جهان دیگر به همان شکل ما را ببیند، احترام بگذارد، بترسد یا به ما وابسته باشد. اگر عصر پساآمریکا یک تاریخ شروع باشد، قطعاً همین امروز است.

ترامپ توییت‌های تحریک‌ به خشونت را حذف کرد

شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پست‌های توییتری خود را که به تعلیق حساب توییتری وی منجر شده بود، حذف کرده است تا بتواند بعد از مموعیت 12 ساعته، مجدداً دسترسی خود به توییتر را به دست آورد.

ادامه بحث درباره مخالفت با نتایج آراء الکترال در پنسیلوانیا در مجلس نمایندگان

ارسال نظر