سرلشکر جعفری: آقای روحانی به جای رفع تحریم‌های آمریکا به فکر حفظ برجام است

فرمانده قرارگاه بقیه‌الله گفت: آقای روحانی به جای اینکه به فکر مردم و رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه منافع ملی ایران باشد، به فکر برجام و حفظ آن است.

سرلشکر جعفری: آقای روحانی به جای رفع تحریم‌های آمریکا به فکر حفظ برجام است

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه بقیه‌الله در حاشیه جلسه با مدیران قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم، اظهار داشت: آقای روحانی به جای اینکه به فکر مردم و رفع تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه منافع ملی ایران باشد، به فکر برجام و حفظ آن است.

وی افزود: اگر واقعا ایشان به فکر مردم بود، باید همانند رهبر انقلاب می‌گفت «مسئله اصلی ما، برداشتن تحریم های ایران است، نه برگشتن آمریکا به برجام» و از طرفی باید تاکید می‌کرد «اگر تحریم‌ها برداشته شود ما هم به تعهداتمان بر می‌گردیم» نه اینکه بگوید «اگر آمریکا به برجام باز گردد، ماهم بر می‌گردیم»

سردار جعفری ادامه داد: کجای این حرف عزت مندانه و مقتدرانه است؟ آقای روحانی! چرا اقتدار و عزت ملت بزرگ ایران را نشانه رفته اید؟ مسیر غلط را القا نکنید. راه درست و عاقلانه همان مسیری است که رهبر انقلاب ترسیم کردند.

فرمانده قرارگاه بقیه‌الله گفت: چه اصراری دارید که آمریکا به برجام برگردد؟ مطمئن باشید اگر آمریکا تحریم‌ها را ابتدا لغو نکند و به برجام بازگردد، همین آقای بایدن تحریم‌های دو سه سال اخیر یا عمده آنها را خارج از برجام تلقی کرده و ضمن حفظ آنها، تلاش می‌کند برجام شما را اصلاح کند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: در آن زمان است که هم برجامِ نیمبند را از دست داده‌اید و هم تحریم‌های اصلی آمریکا علیه ملت ایران به قوت خود باقی مانده است.

وی با بیان اینکه مسیری که شما می‌روید هیچ نشانی از تدبیر و امید ندارد، اظهار کرد: طوری حرکت کنید که لااقل 6 ماه دیگر بتوانید پاسخگوی نگاه‌های پر معنای مردم باشید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر