آقایان به جای مذاکره با آمریکا به فکر منافع ملت و نظام باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از آقایان در این مملکت معلوم نیست با طرح سازش با آمریکا دنبال چه هدفی هستند گفت: توصیه می‌کنم به جای طرح تئوری های مزخرفی چون مذاکره با آمریکا کمی هم به منافع این ملت و نظام فکر کنند.

به گزارش عاشورا: محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت، درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی از چهره های سیاسی مطرح شده است اظهارکرد: برای بنده واقعا قابل تامل است که چرا برخی از آقایان با توجه به اقدامات آمریکا علیه ایران بازهم در فکرشان به مذاکره و سازش با آمریکا فکر می‌کنند.
وی افزود: فکر کنم این دوستانمان در خواب زمستانی هستند و یا چشمانشان را به اتفاقاتی که بین ایران و آمریکا رخ داده است بسته اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به دوستان توصیه می‌کنم به جای طرح تئوری های مزخرفی چون مذاکره با آمریکا کمی هم به منافع این ملت و نظام فکر کنند.
کریمی قدوسی اظهار کرد: ما هیچ وقت سر جلوی آمریکا خم نکردیم و نخواهیم کرد از این رو دوستان بهتر است طرح های این گونه را برای خودشان نگه دارند.
وی خاطرنشان کرد: ما یک بار تجربه مذاکره با آمریکا را در توافق برجام داشتیم و همین موضوع برایمان کافی است از این رو قطعا انتظار است دوستان طرح سازش را که از منظر بنده هیچ پایه و اساسی ندارد از ذهن خود برای همیشه پاک کنند.

 

ارسال نظر