چشمان بیدار پدافند هوایی ارتش از کوچکترین پرنده معاند غافل نیست/دشمنان از قدرت دفاعی ایران آگاهند

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید پوردست بندرعباس گفت: چشمان همیشه بیدار این نیرو هرگز از ریزترین پرنده معاند غافل نیست و مدافعان آسمان بر سر منافع کشور هیچگونه تعارفی با هیچکس و هیچ کشوری ندارند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، سرتیپ دوم رضا خواجه در تمرین نظامی اقدام سریع که برای بالا بردن سطح آمادگی و عکس العمل در گروه پدافند هوایی شهید پوردست انجام شد، گفت: نیروهای مسلح باید هر لحظه در اوج آمادگی باشند و در مقابل تمام تهدیدات داخلی و خارجی اقدامِ به موقع انجام دهند.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید پوردست بندرعباس افزود: با اتکا به خداوند متعال و داشتن آمادگی لازم، تمام دشمنان این مرز و بوم را ناامید می‌کنیم و جمهوری اسلامی ایران اکنون این برتری را دارد و تمام دشمنان از ویژگی‌های دفاعی ما مطلع هستند.

خواجه عنوان کرد: تمام دشمنان می‌دانند که اگر ایران حرف از قدرت و موشک به میان می‌آورد، سخن از واقعیت می‌گوید. آنان از قدرت دفاعی ایران آگاه هستند وگرنه تا الان بارها مورد حمله قرار گرفته بودیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام دوستان و دشمنان باید بدانند که چشمان همیشه بیدار نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرگز از ریزترین پرنده معاند غافل نیست و مدافعان آسمان بر سر منافع کشور هیچ گونه تعارفی با هیچ کس و هیچ کشوری ندارند.

ارسال نظر