زد‌ دی‌اف: ایرانی‌ها با جمهوری اسلامی مشکلی ندارند و منتقد شیوه اداره کشورشان هستند

خبرنگار یکی از شبکه‌های خبری آلمان در تهران تصریح کرده که مردم ایران مشکلی با جمهوری اسلامی ایران ندارند و آنچه به آن انتقاد دارند، شیوه اداره کشور است.

به گزارش عاشورانیوز،  شبکه خبری زددی‌اف آلمان (ZDF) امروز در  برنامه «مورگن مگزین» به موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و به صورت زنده با «یورگ برازه» خبرنگار این شبکه که در تهران مستقر شده است، ارتباط برقرار کرد و دیدگاه وی را در زمینه جو حاکم بر راهپیمایی جویا شد.

برازه گفت: «اکثریت جمعیت زیر ۴۰ سال سن دارند و آنها با چیزی غیر از جمهوری اسلامی آشنایی ندارند.  من چند روز گذشته با خیلی از افراد صحبت کردم. آنها با جمهوری اسلامی مشکلی خاصی ندارند. تنها ایرادشان به نحوه اداره کشورشان است.»

این خبرنگار آلمانی در ادامه گفت که با عده‌ای صحبت کرده که گفته‌اند برای عدالت، برابری و  آزادی انقلاب شده است.

در ادامه مجری این شبکه خبری درباره تحریم‌های غرب علیه ایران و دیدگاه مردم ایران هم  از برازه پرسید که وی گفت که  موضوع تحریم‌ها مطرح نیست و مردم  فقط تحریم‌های آمریکا را در  وضعیت اقتصادی کنونی دخیل نمی‌دانند و از عملکرد دولت خود هم انتقاد دارند. آنها حس می‌کنند، کشورشان‌شان درست اداره نمی‌شود و از فرصت بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ پس از لغو تحریم ها را برای بهبود وضعیت اقتصادی‌شان خوب استفاده نشده است.

راهپیمایی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه) در تهران و تمامی شهرهای ایران برگزار شد.

 

ارسال نظر