دروغگویی صهیونیست‌ها برای فرار از مسئولیت حمله به بیمارستان غزه

«مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست» در دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه با انتشار گزارشی دروغ‌های رژیم صهیونیستی درباره دست نداشتن در حمله به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه را افشا کرد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، مقامات ارشد رژیم موقت صهیونیستی از جمله «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم در اظهاراتی بزدلانه مدعی شدند که انفجار بیمارستان بر اثر حمله آنها نبوده و تلاش کردند «حماس» را مسئول آن نشان دهند.

از سوی دیگر ارتش رژیم تروریست صهیونیستی هم با انتشار تصاویری مدعی شد که عملیات موشکی «جهاد اسلامی» علیه شهرک‌های اطراف نوار غزه، منجر به این حادثه شده است.

بررسی‌ها اما نشان می‌دهد که جدای از تناقض در معرفی حماس یا جهاد اسلامی به‌عنوان مسئول این واقعه، تصاویر منتشرشده توسط صهیونیست‌ها مبنی بر اصابت موشک مقاومت به این بیمارستان، مربوط به سال ۲۰۲۲ است.

«مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست» در دفتر ریاست‌جمهوری ترکیه با انتشار گزارشی در این‌باره گفت: «همچنین منطقه الزیتون در شمال غزه، منطقه‌ای است که در روزهای اخیر بر اثر بمباران شدید صهیونیست‌ها صدها غیرنظامی در آن به شهادت رسیده‌اند».

در این گزارش آمده است: «هنگامی که فیلم بمباران بیمارستان بررسی می‌شود، آشکار شد که مهماتی که منجر به تخریب منطقه گردید از نوع راکت‌هایی نبوده که حماس استفاده می‌کند».

همچنین، ارتش اشغالگران اذعان کرد که امروز به افراد داخل بیمارستان هشدار داده بود که هرچه سریعتر آن را تخلیه کنند.

از سوی دیگر، «هانانیا نفتالی» خبرنگار مرتبط با نتانیاهو در صفحه توئیتر خود اذعان کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی حمله کرده است. او دقایقی بعد با فشار دفتر نخست‌وزیری، مجبور به حذف کردن توئیت خود شد.

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر