واکنش مضحک سازمان ملل به جنایت جنگی صهیونیست‌ها در غزه

دبیرکل سازمان ملل در ادامه روند واکنش‌های بی‌فایده به جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و محکوم نکردن تل‌آویو، از کشتار افراد حاضر در بیمارستان غزه فقط ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل بامداد چهارشنبه در واکنش به حمله وحشیانه رژیم تروریست صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، گفت که از کشته‌شدن صدها فلسطینی وحشت‌زده شده است!

گوترش ضمن محکوم کردن حمله به این بیمارستان، اظهار داشت: «قلب من با خانواده‌های قربانیان است. بیمارستان‌ها و پرسنل پزشکی تحت قوانین بشردوستانه بین‌المللی محافظت می‌شوند».

همزمان، دیده‌بان حقوق بشر نیز گفت: «کشته‌شدن بیش از ۵۰۰ فلسطینی در بیمارستان غزه، جنایتی غیرقابل توصیف است و ما در حال بررسی این حادثه هستیم. سران جهان باید برای جلوگیری از جنایات بیشتر علیه غیرنظامیان اقدام کنند و عاملان آن نباید بدون مجازات بمانند».

از سوی دیگر، مدیر اجرایی یونیسف هم توضیح داد: «ما درخواست فوری برای توقف فوری خصومت‌ها، اطمینان حاصل کردن از محافظت از کودکان در برابر آسیب و تسهیل دسترسی به کمک‌ها به نوار غزه را تکرار می‌کنیم».

وی با بیان اینکه از گزارش‌های کشته و زخمی شدن کودکان و زنان در حمله به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه وحشت‌زده شده، افزود: «حملات به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی مانند بیمارستان‌ها غیرقابل قبول است و باید اکنون متوقف شود».

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

پایان پیام/

 

 

ارسال نظر