سرایاالقدس: تا زمانی که دشمن به آتش‌بس متعهد باشد، به آن پایبند خواهیم بود

«ابوحمزه» سخنگوی سرایاالقدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه ۲۴ نوامبر تصریح کرد مقاومت، تنها در حدی به آتش‌بس متعهد خواهد بود که دشمن صهیونیست به آن پایبند باشد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اولین روز از اجرای آتش‌بس موقت در غزه تاکید کرد که سرایا القدس و دیگر جناح‌های مقاومت در طول ۴۸ روز نبرد، شهرک‌های اشغالی را با صدها موشک مورد هدف قرار دادند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، ابوحمزه در ادامه خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی در لبنان حملات متمرکز و مرگباری را علیه دشمن انجام داده و آنچه در راه است، بزرگتر خواهد بود. ما متعهد هستیم که عملیات نظامی و موشکی خود را در زمان آتش‌بس و تا زمانی که دشمن به آن پایبند باشد، متوقف کنیم.

سخنگوی سرایاالقدس تصریح کرد: ما اسرای خود را در دست غاصبین رها نخواهیم کرد و تا رسیدن به اهداف خود، این نبرد را ادامه خواهیم داد؛ ما از فلسطین، به جناح‌های مقاومت شریف در عراق و یمن تبریک می‌گوییم.

توافق آتش‌بس بشردوستانه که از صبح امروز آغاز شده، شامل آزادی ۵۰ اسیر اسرائیلی از غزه در ازای آزادی ۱۵۰ فلسطینی از زندان‌های اشغالگران است. امروز صدها کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه، امدادی، تجهیزات پزشکی و سوخت وارد مناطق مختلف نوار غزه شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت» ساعتی پیش گزارش داد که ۲۴ اسیر زن از زندان «دامون» و ۱۵ کودک اسیر فلسطینی از زندان «مجدو»، به زندان عوفر انتقال داده شدند تا در چارچوب توافق مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل آزاد شوند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم تاکید کرد که مقاومت، دشمن صهیونیستی را مجبور خواهد کرد تا در سطح گسترده‌‌تری به تبادل تمامی اسرا تن دهد.

 

ارسال نظر