شهید حزب‌الله لبنان: خداوند درباره خون حاج قاسم از ما سؤال خواهد کرد+فیلم

شهید راه قدس حزب‌الله لبنان «عباس محمد رعد» در یکی از فیلم‌هایی که از او منتشر شده است، به اهمیت ادامه دادن مسیر شهدا و شناخت این مسیر اشاره دارد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس،‌ شهید راه قدس حزب‌الله لبنان، «عباس محمد رعد» بامداد پنج‌شنبه هفته گذشته (۲۳ نوامبر) در حمله تروریستی صهیونیست‌ها به ساختمانی در «بیت یاحون» به شهادت رسید.

این شهید با شهدای جبهه مقاومت مأنوس بود و علاقه زیادی هم به حاج قاسم داشت. در یکی از فیلم‌هایی که از این شهید راه قدس منتشر شده است، او به اهمیت ادامه دادن مسیر شهدا و شناخت این مسیر اشاره دارد.

شهید عباس محمد رعد می‌گوید: «خداوند درباره سیدعباس از ما می‌پرسد، از او چه چیزی یاد گرفتیم؟ وقتی صحبت، تواضع، حکمت، صلابت و شجاعت او را به یاد می‌آوریم و اینکه من چیزی از اینها به دست نیاورده‌ام، خداوند از من سؤال می‌کند. خداوند درباره شیخ‌الراغب و حاج رضوان از من سؤال می‌کند. خداوند درباره حاج قاسم سلیمانی از من می‌پرسد. به اینجا می‌‌رسیم که خداوند درباره هر شهیدی که در زمان ما بوده، سؤال خواهد کرد. درباره برادران شهیدمان. می‌پرسد که شما چه چیزی به دست آوردی؟ از خون شهدا چه چیزی کسب کردی؟ از آخرین نفس‌های آنها چه چیزی آموختی؟ مگر تو آخرین لحظات کنارش نبودی؟ چه کردی؟ چه چیزی را در خود تغییر دادی؟»

در ادامه فیلم صحبت‌های این شهید جبهه مقاومت را می‌بینیم:

 

 

پایان پیام/

 

ارسال نظر