مهر خوبان در سوسنگرد و هویزه

هم‌زمان با عید غدیر خم، جشن ازدواج زوج‌های جوان در مناطق سیل‌زده سوسنگرد، هویزه و زرگان برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، هم زمان با دهه ولایت و عید سعید غدیرخم، فرهنگسرای ابن سینا با همکاری بنیاد ملی خانواده، جشن ازدواج زوج‌های جوان مناطق سیل زده سوسنگرد، هویزه و زرگان را ۲۷ مرداد و یکم شهریورماه برگزار می‌کند.

این جشن‌ها همراه با غدیرخوانی در سه نقطه از مناطق سیل زده به شرح زیر برگزار می‌شود.

۱- مراسم ازدواج ۷۲ زوج شهرستان سوسنگرد با حضور ۴۰۰۰ میهمان در تاریخ ۲۷ مردادماه در میدان شهرداری سوسنگرد.

۲- مراسم ازدواج ۳ زوج شهرستان هویزه با حضور ۶۰۰ میهمان در تاریخ ۲۷ مردادماه در منطقه رفیع، خیابان امام خمینی جنب مسجد جامع.

۳- مراسم ازدواج ۱۹ زوج منطقه زرگان با حضور بیش از ۱۰۰۰ میهمان در تاریخ یکم شهریورماه در حوزه علمیه امام مهدی (عج).

کافه عیدانه در فرهنگ‌سرای ابن‌سینا و بوستان نهج‌البلاغه

هم‌چنین هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید غدیر ویژه برنامه «کافه عیدانه غدیر» در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای ابن‌سینا، کانون دوستی با بهار دل‌ها به مناسبت عید غدیر ویژه برنامه «کافه عیدانه غدیر» را برگزار می کند.
ین برنامه با هدف ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان و به منظور پاسداشت اعیاد وشعائر اسلامی با محوریت پیام غدیر برگزار می شود. در این جشن پذیرایی ویژه ای به انتخاب مهمانان انجام می شود. در کنار پذیرایی میز گفتگو با حضور دکتر عرفان سهرابی، علیرضا احمدی و احسان کرمی برپا شده و کارشناسان مذهبی با حضور در هر میز، در خصوص غدیر و ولایت با مخاطبان به بحث ،گفتگو و پرسش و پاسخ می پردازند.
همچنین غرفه بازی فکری و خلاقیت کودکان نیر با حضور سارا شفیع در جنب این برنامه تدارک دیده شده است. کافه عیدانه غدیر به مدت سه روز از تاریخ 27 تا 29 مردادماه و از ساعت 18 تا 21 در محوطه باز فرهنگسرا برپا می شود.

شاخه دوم این برنامه نیز با مشارکت این مدیریت و بسیج مسجد علی بن ابیطالب بوستان نهج البلاغه در کنار مزار شهدای گمنام همراه با مراسم جشن و توزیع کتابچه های خطبه غدیر برای جامعه هدف 2000 نفری در نظر گرفته شده است .

علاقه‌مندان می توانند برای شرکت در این ویژه برنامه به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی و فاز یک بوستان نهج البلاغه واقع درشهرک قدس انتهای بلوار شهید دادمان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن‌های 8-88366366 تماس حاصل فرمایند.

 

ارسال نظر