"مخاطب خاص" از امشب وارد کربلا می‌شود

مدیر گروه معارف شبکه سه سیما از پخش برنامه "مخاطب خاص" ویژه اربعین حسینی خبر داد و گفت: از امشب "مخاطب خاص" تا شام اربعین حسینی روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش  عاشورا به نقل از خبرگزاری تسنیم، برنامه "مخاطب خاص" مثل سنوات گذشته توانست نامش را در زمره زائران اربعین امام حسین(ع) بنویسد؛ برنامه‌ای که با اربعین آمد و دوباره از امشب تا شام اربعین حسینی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد بود. همان دکوری حوالی کربلا و نزدیکترین محل به حرم امام حسین(ع)، دل‌های مردم روانه آن دیار مقدس می‌شود.

میثم فکری دبیر گروه معارف شبکه سه درگفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  با اعلام این خبر گفت: خدا را شکر هر روز "در آستان خورشید" را حوالی ساعت 14:30 با اجرای میثم آقابیگی در کربلای معلی داریم و از امشب "مخاطب خاص" هم وارد کربلا می‌شود.

وی افزود: "مخاطب خاص" با اهداف ارتباط مردم عاشق و دلباخته حسینی با حریم سیدالشهداء، متولد شد و دوباره این افتخار را خواهند داشت از امشب تا شام اربعین حسینی (پنجشنبه شب) ساعت 22:30 روی آنتن باشند. 

هادی آشتیانی تهیه‌کننده برنامه "مخاطب خاص" پیش از این در گفت‌وگویی با خبرنگارخبرگزاری تسنیم  خبر داد که در شهادت حضرت رقیه(س) پیگیر حضور در سوریه‌ایم که این اتفاق افتاد. 

البته میثم فکری در جریان این گپ و کوتاه به برنامه ایام صفر شبکه هم اشاره کرد که احتمالاً "کبوترانه" روی آنتن خواهد رفت. 


 

ارسال نظر