استقبال مردمی از کتاب شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی

کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» نوشته حجت‌الاسلام علی شیرازی با استقبال مخاطبان به چاپ سوم رسید.

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از ایکنا: کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» که دو هفته پیش مراسم رونمایی آن برگزار شد با استقبال مخاطبان به چاپ سوم رسید.

این کتاب بر مبنای سخنان و خاطرات سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛ اثری جامع و مستند از خصوصیات مکتب و تفکرات این شهید است که به قلم حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران به نگارش درآمده و به همت انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب که با سرفصل عدالت اجتماعی نگاشته شده است، به نگاه ویژه شهید سلیمانی به این مسئله اشاره کرده و در بخش‌هایی از آن آمده است: «سردار سلیمانی در هفته بسیج در سال ۱۳۹۷ در سخنرانی می‌گوید: «وظیفه‌ای که نیروی قدس در مسئله دین بر عهده دارد، استمرار رسالت رسول معظم اسلام(ص) است. استمرار رسالت اولیای عظیم‌الشان بعد از پیامبر است. مقابله با ظلم، مقابله با دشمنان اسلام، دفاع از اسلام، ترویج اسلام، ترویج فرهنگ اسلامی، تجهیز مسلمانان برای دفاع از خودشان، دفاع از مستضعفین در مقابل مستکبرین، شکست مستکبرین.»

وی دقیقاً در همین مسیر حرکت کرد. تلاش‌های سردار سلیمانی در راستای نجات مردم مظلوم عراق، سوریه، لبنان، یمن و افغانستان از یوغ متجاوزان و تروریست‌های آمریکایی، اسرائیلی و داعشی و برقراری صلح و ثبات در سوریه و عراق و نفی ستمگری‌ها و ظلم و تلاش وی برای اجرای عدالت اجتماعی هرگز از افکار و اذهان مردم مسلمان دنیا خارج نخواهد شد.

کتاب «شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی» به همت انتشارات خط مقدم در ۱۳۵ صفحه و با قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

 

 

ارسال نظر