همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود

دبیر اجرایی همایش بین المللی «جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» از ارسال ۱۸۰ چکیده مقاله و انتشار ۱۰ کتاب در راستای این همایش خبر داد.

به گزارش تیتر عاشورا: محمد سوری سرپرست پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست هماهنگی دبیرخانه «همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت» بر لزوم برگزاری هرچه موفق‌تر این همایش بین المللی با وجود شرایط کرونایی تأکید کرد.

او گفت: سعی ما بر این خواهد بود که با برخی مهمانان خارجی هم مذاکراتی صورت گیرد تا به صورت مجازی در ایام برگزاری همایش در پنل‌های تعریف‌ شده شرکت داشته باشند.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین بابامیر دبیر اجرایی همایش بین المللی جاودانگی نفس در اسلام و مسیحیت گفت: تاکنون بیش از ۱۸۰ چکیده به دبیرخانه همایش جاودانگی رسیده است که پس از ارزیابی‌های مکرر، نزدیک به ۳۰ مقاله آماده برای انتشار است و مابقی چکیده مقالات در دست ارزیابی‌های علمی است.

همچنین در این نشست مقرر شد کارهای مقدماتی ۱۰ کتاب در دست اقدام این پژوهشکده جهت انتشار در راستای همایش مذکور هرچه زودتر صورت گیرد و با همکاری و مشارکت اداره نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، لوگوی واحدی نیز برای طرح جلدهای این کتاب‌ها طراحی شود.

شایان ذکر است، احتمالاً این همایش ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه ۹۹ به صورت مجازی از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر