پاسخی پشیمان‌کننده به دست رزمندگان اسلام در انتظار عاملان جنایت هولناک شیراز است

نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی ضمن تسلیت شهادت هموطنان در جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) تاکید کرد:‌ پاسخی پشیمان‌کننده به دست رزمندگان اسلام در انتظار عاملان و آمران خبیث و پر کینه‌ این جنایت هولناک است.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، علی محمدی سیرت نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«و لاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

سلام و درود خدا بر شهدای نمازگزار و زائر آستان ملکوتی حضرت احمد ابن موسی علیه‌السلام که در حادثه تأسف‌بار عملیات تروریستی به خون مطهر خویش غلطیدند. بی‌شک شهادت در این مکان مقدس و در لحظات معنوی راز و نیاز با یکتای بی‌همتا، به دست مزدوران پلید محور صهیونیستی - آمریکایی - سعودی، پاداش بزرگی است که خداوند بر این بندگان صالح، مؤمن و انقلابی عطا نمود و آنان را در جوار انبیاء و اولیای خویش قرار داد.

 این عملیات تروریستی، شاهدی مجدد و مبرهن بر حقانیت نظام مقدس و تنومند جمهوری اسلامی و مقاومت آن در مقابل مستکبران عالم است که در دو ماه گذشته با تمام قوا در مقابل آن صف‌آرایی کرده‌ا‌ند. این مصیبت بزرگ را محضر مبارک ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ملت بزرگ ایران، مردم بصیر و شهیدپرور شیراز و به‌ویژه بازماندگان شهدای حرم احمد بن موسی علیه‌السلام تسلیت عرض نموده و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

 قطعاً پاسخی محکم و پشیمان‌کننده به دست رزمندگان اسلام در انتظار عاملان و آمران خبیث و پر کینه‌ این جنایت هولناک است. به کوری چشم دشمنان، ملت بزرگ ایران با قدرت مسیر حق را خواهد پیمود و بر توطئه‌های آمریکای پلید و اذناب منطقه‌ای آن فائق خواهد آمد.

پایان پیام/                                                                      

 

ارسال نظر