اعتقاد به مهدویت زمینه ساز زیست عفیفانه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اعتقاد به مهدویت و منجی عالم بشریت زمینه ساز زیست عفیفانه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

به گزارش عاشورا نیوز .حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار بعدازظهر سه شنبه در شورای سیاستگذاری مهدویت استان با بیان اینکه از ظرفیت‌های مردمی و مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای برپایی جشن‌های مختلف نظیر نیمه شعبان و مهدویت باید بهره بیشتری برده شود، افزود: تقویت مجموعه فرهنگی و مردمی در آئین و مراسم‌ها مسئله مهم و اساسی است.

وی با اشاره به مجامع مختلف نظیر هیئات و کانون‌های مختلف فرهنگی به وجود و فعالیت مهدیه‌ها اشاره و اضافه کرد: جلسات فصلی با مهدیه‌ها در زمینه آموزش، توانمندسازی و یکسان سازی رویکردهای محتوایی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر لینک گروه‌ها و فعالان فرهنگی و مردمی نگران دولتی شدن جشن‌ها و مراسم‌های مذهبی هستند، افزود: چاره کار آن است که در ستاد و دبیرخانه جشن‌های مذهبی، نماینده گروه‌های مردمی و فرهنگی نیز معرفی و فعال شود و بتوان از ظرفیت این گروه بهره برد.

حجت الاسلام شریف تبار اعتقاد به مهدویت را زمینه‌ای برای زیست عفیفانه و مومنانه دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری از این فرهنگ باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارزشها در جامعه بهره گرفت.

 

ارسال نظر