کتاب نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس رونمایی شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: کتاب نقش عملکردی آموزش و پرورش استان در دفاع مقدس در سال جاری تدوین و در اجلاسیه سال ۱۴۰۳ رونمایی می‌شود.

به گزارش عاشورا نیوز، سردار عبدالله ملکی در دیدار با حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد: کتاب نقش اداره کل آموزش و پرورش  استان در دفاع مقدس و راهیان نور تدوین می‌شود.

وی با اشاره به انجام پژوهش مرتبط با نقش آموزش و پرورش استان در دفاع مقدس، گفت: مصاحبه و بازخوانی نقش عملکرد آموزش و پرورش مازندران به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان انجام شد.

ملکی تاکید کرد: کتاب نقش عملکردی آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در سال جاری تدوین و در اجلاسیه سال ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: نقش دفاع مقدس استان و معرفی شهدای محوری در کتاب جغرافیای استان در کتاب دوره دبیرستان نیز تدوین خواهد شد.

وی گفت: این کتاب طی سال‌های اخیر با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مازندران درس آموزش دفاع مقدس به صورت ضمن خدمت تدریس می‌شود و در این بخش تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش آموزش دیدند.

ملکی با اشاره به برگزاری اردوهای دانش آموزی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، تصریح کرد: این اردوها که از پاییز سال گذشته آغاز شد با همکاری آموزش و پرورش مازندران در سال جاری نیز پیگیری خواهد شد.

 

ارسال نظر