مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی کشور:

گل گشتی در تشکلها (بر اساس مزیت نسبی تشکلهای شاخص)

گل گشتی در تشکلها (بر اساس مزیت نسبی تشکلهای شاخص)

ابتکار ی جالب از مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در معرفی موسسات برتر فرهنگی و مذهبی کشور

حاج رضا معممی مقدم (مدیرکل تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی) در حاشیه نشست هم اندیشی تشکلهای شاخص کشور به نحوی جالب و ادبی ،اقدام به معرفی تشکلهای شاخص کشور و اهداف و فعالیتهای آنها در سال گذشته کرد:

هرگاه خواستید در یک مجلس مذهبی با شکوه اما مبتنی بر محکمات اسلامی در ارومیه شرکت کنید به حسینیه اعظم و جدیدالتأسیس علی ابن موسی الرضا آقای شجاع زاده بروید و برای تقویت بعد قرآنی هم حتما سری به آقای کاتب بزنید و گزارشی از  موسسه دارالحافظین قرآن کریم پیرامون فعالیت های دانش آموزی و تربیت مربی قرآن هم اوکه یکی از تربیت شوندگان نفر اول مسابقات بین المللی قرآن شد را بشنوید.

جنگ ، جنگ است چه نرم ، چه سخت و امروز ما نیازمند سنگرهای اجتماعی هستیم برای مصون سازی جامعه از آسیب های اجتماعی جان پناه خوبی را  موسسه عاشوراییان  و آقایان ملتجی و همراه فراهم کردند.

کارهای حاضر موسسه شهید کاظمی با مدیریت آقای خلیلی فقط کتاب ملاصالح  مظلوم نیست یا زدن سوزن به دولت با کتاب  مردم گله مندند ، این موسسه آدم تربیت کرد شهید محسن حججی چه حجتی شد این شهید عزیز و این رویش نسل نو

یکی از بی نظیرترین اجتماعات چند ده هزار نفری آن هم به مدت ۱۲ شب توسط هیئت مذهبی منتظران لنجان توسط آقای محمدی برگزار می شود و تعاملات فی مابین این هیئات با مسئولین عتبات را باید به فال نیک گرفت.

برای آشنایی با منظومه توحیدی و فکری شهید مطهری باید در دوره های آموزشی موسسه بینش مطهر حاج آقا صافی اصفهانی شرکت کنید.

نمایشگاه تجسمی واقعه عاشورا در بین الحرمین توسط مهدیون آقای شفیق استفاده از ابزارهای هنری هماهنگ برای معرفی فرهنگ حسینی بود و دکتر سنگری چه خوب همراهی کرد.

از وقتی تفاهم نامه شبکه طلایه داران جهاد توسط آقای نعمتی و صفایی در تعامل با آستان قدس منعقد شد جشن زیر سایه خورشید تهران ، جشن شد و رخ نشان داد.

موعود عصر معاصر را باید از نشریه موعود  شناخت ،‌آقای شفیعی سروستانی را می گویم استاد دست مریزاد.

کتاب روز یعنی حکومت و ولایت و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن توسط موسسه ایمان جهادی صهبا با مدیریت آقای صادقی مقدم

هیئت اگر صرفا مناسکی و مراسمی باشد خیلی توفیق ندارد چرا که انسان صرفا مناسکی و انسانی کامل نیست امروز باید کارکرد اجتماعی هیئات تقویت شود . سبک زندگی معصومین (ع) موید اعانه به مستمندان بوده است . راه اندازی خیریه برکات توسط هیئت عبدالله ابن حسن (ع) با مسئولیت آقای محسن مبارکی را ارج مینهیم

انی بعثت لاتمم الاخلاق : تشکل انسان ساز مسجد حوزه امام مهدی (عج)  آیت ا… قرهی و حاج آقای یاسینی را می گویم چه نورانیتی به شرق تهران داده است.

کم گوی و گزیده گوی چون درّ را در مجموعه منبرهای یک دقیقه ای سایت وارث و آقای اخلاقی باید جست.

نشانه شناسی مجالس مذهبی و حسینی دیگر منحصر به اسب و شتر نیست  نشریه هیئتی چهارده روزنامه قدس با سردبیری آقای صیادی پایگاه عقیقموید این عرض بنده است.

راستی نیازمندی های هیئت هم در عقیق قابل جستجو و ارائه است.

هیات و کانون جواد الائمه علیه السلام بجز آنکه بزرگداشت امام جواد را پرچمداری میکند نقش موثرش در سکونت گاههای غیر رسمی برای همه دستگاههای استان شناخته شده است.

موسسه طلیعه داران ظهور چه داغی بر دل ما نهاد اربعین ۹۵ را می گویم شهادت چند تن از بانوان درحلّه و مسئول شاخه بانوان، در پیام تسلیت شان نوشتم که بالنجم هم یهتدون

راه اندازی مدارس و حوزه علمیه را به آقایان جزایری و پشم فروشی طلیعه داران ظهور تبریک می گویم . آقای پشم‌فروش قدم نورسیده یا در شرف رسیدن مبارک

عناصر تربیی یاران سبز موعود حاج آقای میرمحمدیان و روحی را می توان در حوزه های علمیه قم دید. نوشت افزار ایران اسلامی و امدار جریان سازی این تشکل خلاق است.

چقدر گفتم نیازمند باز مهندسی مذهبی براساس محکمات دینی هستیم موسسه عصرظهور با اطعام علوی و کار قرارگاهی آن هم برای ۱۲۴ هزار نفر توصیه موکد اطعام را محقق کرد چه رزق خوبی داشتند اهوازیها از خوان علوی.

چند بار بگویم روضه نیوز و عجرش کارش به یادداشت نویسی برای سایت خامنه ای دات ای آر رسیده

از ما ریزش از حاج آقای ربانی رویش ، مدرسه رویش انقلاب اسلامی کانون زبدگان تبلیغ قم را می گویم.

سیدقاسم میرنبی با طرح مستشهدین عاشورا و همایش بی نظیرش در برج میلاد خوش درخشید. امسال هم بنیادبین المللی مستشهدین عاشورا که دارای شناسه ملی هم شده را حتما یاری می کنیم.

در دفتر آقا گزارش دهه کرامت بود کسی به طنز گفت هیئت انصار ولایت حاج آقای مهدوی برای استقبال از پرچم آستان قدس آنقدر آدم آورد که اگر امام رضا(علیه السلام) خودشان مشرف به یزد می شدند آنقدر آدم جمع نمی شد.

 

ارسال نظر