به گزارش  عاشورا به نقل ازخبرنگار بسیج پرس به نقل از خبرگزاری دفاع‌پرس؛ از آذربایجان شرقی، به ‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه شهید «اسد منجم» را از نظر می‌گذرانیم.

وصیت نامه شهید:

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با درود به رزمندگان اسلام و سربازان آقا امام زمان(عج) و با سلام به شهدای گلگون کفن اسلام.

اینجانب اسد منجم در خانواده‌ای فقیر و مسلمان به دنیا آمده‌ام و از بچگی به مشکلات فراوان برخورد کردم و امیدوارم از این به بعد هیچ مشکلی به سراغ من نیاید.

من از اینکه ابر قدرت‌ها می‌خواهند مسلمین را در زیر پا بیندازند و مکتب اسلام از بین ببرند رنج می‌برم و آرزوی بزرگی که در این دنیا دارم این است که با آنها جنگ کرده و نگذارم لطمه‌ای به اسلام و مسلمانان وارد شود.

در این برهه از زمان که اسلام به جهادگر و جانباز نیاز دارد همه ما موظف به جهاد در این راه هستیم، چطور که وقتی امام حسین(ع) دید که یزیدیان میخواهند اسلام را از بین ببرند با آنها به جهاد برخواست و خود سالار شهیدان با اینکه میدانست که با ۷۲ تن نمیتوان در جلو بی‌شماری از یزیدیان ایستاد ولی رهبر آزادگان تا آخرین قطره خون خود و اصحابان خود در جلو یزیدیان ایستاد و با خون خود و یاران خود نگذاشت به اسلام لطمه‌ای وارد شود و من تنها آرزویی که دارم این است که در راه خدا که همان راه اسلام و قرآن است تکه پاره شوم ولی در زیر سایه ظلم و ستم دشمنان اسلام نباشد.

در شرایط فعلی که مکتب اسلام احتیاج به ریخته شدن خون ما دارد و اگر این خون ها نریزد انقلاب اسلامی مان از بین می رود، لذا من از جوانان خواهشمند هستم که به جبهه‌ها رفته و راه شهیدانمان را که همان راه امام حسین(ع) می‌باشد ادامه دهند و از دوستان و آشنایان خود که در پشت جبهه فعالیت می‌کنند تقاضا می‌کنم که همیشه در مراسم‌های مذهبی بخصوص در نماز جمعه‌ها و دعای کمیل و دعای توسل که در خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود شرکت کنند و با این کار خود مشت محکمی بر دهان منافقان بزنند.

ضمنا من از کسانی که از من ناراحتی دیده‌اند و یا از من حرفی شنیده‌اند و ناراحت شده‌اند خواهشمندم که مرا ببخشند.

و در آخر وصیتی به خانواده عزیز خود دارم: پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهران مهربانم درست است که من لیاقت شهید شدن را ندارم ولی اگر خداوند متعالی لطفی شامل حال من کرد و من شهید شدم از شما خانواده عزیزم تقاضا دارم که مثل برادر بزرگ شهیدم عمران، برای من گریه نکنید و اگر یک موقع خواستید گریه کنید به امام حسین(ع) گریه کنید چون در راه اسلام بود که امام حسین(ع) به شهادت رسیدند.

پدر و مادر عزیزم اگر چه من در طول زندگی شما را اذیت و ناراحت کردم مرا ببخشید و مرا در وادی رحمت دفن کنید و از آشنایان و دوستان تقاضا دارم در تشیع جنازه من شرکت کنند و در مجلس یاد بود من شیرینی پخش کنید.

 

 

ارسال نظر