پیامبر (ص) عقل بشر را احیا کردند

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: عنایاتی که شخصیت بزرگوار پیغمبر بزرگوار اسلام (ص) به جامعه بشریت داشت واقعاً بی نظیر بود و حتی فراتر از عقل بشر است، چون عقل بشر واقعاً تعطیل بود.

به گزارش  تیتر عاشورا به نقل ازخبرنگار مهر، آیت‌الله مهدی احدی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم، شب گذشته، نهم آبان ماه در جلسه هفتگی درس اخلاق خود که به صورت مجازی برگزار شد، با محکوم نمودن مواضع رئیس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت به پیامبر اعظم (ص) گفت: عنایاتی که شخصیت بزرگوار پیغمبر بزرگوار اسلام (ص) به جامعه بشریت داشت واقعاً بی نظیر بود و حتی فراتر از عقل بشر است، چون عقل بشر واقعاً تعطیل بود و پیامبر (ص) عقل بشر را احیا کردند. حالا مجدد غرب با تفکرات شهوت پرستی، برهنگی، ازدواج مرد با مرد، ازدواج با سگ و خوک و… باز می‌خواهد عقل بشر را با یک تعطیلی مدرن کاملاً تعطیل کند و تنها شخصیتی که مزاحم مسیر غرب است همین تفکر والای پیغمبر اسلام (ص) است.

وی ادامه داد: ماکرون که اصلاً نمی‌تواند درک کند که پیامبر (ص) که بوده است، اصلاً کارهایی که پیامبر (ص) کرده بی نظیر است که حتی جامعه بین الملل سخنان و کارهای پیامبر (ص) را قانون کرده اند و امروز غرب به نوعی می‌خواهد این فکر در جامعه مسلمانان به بهانه برخی تفکرات افراطی مسلمانانی که خود غرب این افراطی گراها را درست کرده اند، می‌خواهند جامعه اسلامی را به این بهانه مخدوش کنند.

آیت الله احدی با بیان اینکه جهان در آستانه بیداری اسلامی است، گفت: مکتب شیعه به واسطه غنی این مکتب و اهل بیت (ع) روز به روز جوانانی را دارد تربیت می‌کند که عملاً دشمنان اسلام می‌بینند با این تفکر دیگر آل سعودی باقی نخواهد ماند و اینها می‌دانند به زودی بیداری اسلامی طوری جهان را فرا می‌گیرد که زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: از این رو غرب و دشمنان اسلام کاملاً احساس خطر کردند و حتی وقتی امام راحل (ره) از دنیا رفتند، روزنامه‌های غربی نوشتند ایشان شوروی را نابود و حکومت‌های غربی را متحیر کرد. لذا فشارهای دارویی، اقتصادی، جناحی و سیاسی به ما وارد کردند اما دیدند تفکر علوی آنقدر قوی است که این انقلاب و نظام سقوط نمی‌کنند. از طرفی بساط آنها در کشورهای اسلامی هم برچیده شده و چند کشوری هم که هنوز با آنها هستند بساط آنها از این کشورها هم در حال برچیده شدن است.

این استاد حوزوی افزود: این قدر دشمن ضعیف شده است و احساس خطر می‌کنند که در مقابل اسلام و مکتب اهل بیت (ع) به دست و پا زدن افتاده اند و خودشان هم می‌دانند که دیگر کاری از دستشان بر نمی‌آید. این غربی‌ها اصلاً نمی‌فهمند که پیامبر (ص) چه شخصیتی بود؟

وی در پایان گفت: خداوند و فرشتگان هر روز بر پیامبر (ص) سلام و درود می‌فرستند و می‌گویند: «إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبِیِّ ۚ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا؛ همانا خدا و فرشتگانش بر پیامبر درود و رحمت می‌فرستند. ای اهل ایمان! بر او درود فرستید و آن گونه که شایسته است، تسلیم او باشید.»، (آیه ۵۶ سوره احزاب) و به هم دستور داده اند بر پیامبر (ص) درود و صلوات بفرستیم، حالا ماکرون می‌خواهد به چنین پیامبری جسارت و اهانت کند!

 

 

 

ارسال نظر