سامانه ثبت درخواست تاسیس موسسه‌های قرآن و عترت راه‌اندازی شد

مدیر کل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم از راه‌اندازی سامانه جدید ثبت درخواست برای تاسیس موسسه‌ها و خانه‌های قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین بهبودی گفت: سامانه جدید ثبت درخواست تاسیس موسسه فرهنگی قرآن و عترت و نیز سامانه ثبت درخواست تاسیس خانه قرآن و عترت در سازمان دارالقرآن الکریم رونمائی شد که جایگزین سامانه های قبلی می شود. طراحی این سامانه ها حدود شش ماه به طول انجامیده و در محیطی مناسب، امن و کارآمدتر طراحی شده و در عین جامعیت، برای کاربران و متقاضیان از سهولت بیشتری برخوردار است. 
وی افزود: با تکمیل مراحل بعدی این سامانه ها در روزهای آینده، شاهد کاهش نیاز به حضور و تردد متقاضیان دریافت مجوز و مدیران تشکل های قرآنی خواهیم بود و متقاضیان می توانند درخواست تاسیس تشکل قرآنی و مدارک مربوطه را از طریق مجازی ارائه کنند.
در حال حاضر بیش از دو هزار موسسه و هش هزار و ۵۰۰ خانه قرآن و عترت تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور فعال هستند که امید می رود در آینده ای نزدیک تمامی تعاملات مدیران تشکل های مذکور با سازمان دارالقرآن الکریم و دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی از طریق این سامانه ها صورت پذیرد.
متقاضیان برای ثبت درخوادست تاسیس موسسه و خانه قرآن و عترت می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان دارالقرآن الکریم  مراجعه کنند.

 

ارسال نظر