زمان برگزاری دوره پانزدهم طرح اسوه؛ ۱ تا ۸ شهریور

پانزدهمین دوره طرح آموزشی-تربیتی اُسوه به همت جامعه فرهنگی قرآنی عصر و با همکاری شورای عالی قرآن از ۱ تا ۸ شهریور برگزار خواهد شد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس طرح اُسوه با اشاره به اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا در کشور و برگزاری این دوره همانند سه دوره قبل به‌صورت مجازی گفت: برای این دوره، بالغ بر ١۴٠ جلسه آموزشی و معرفتی پیش بینی شده است. 

وی دومین دوره مسابقات اطلاعات عمومی با نام جام سردار قرآنی حاج قاسم سلیمانی را از دیگر برنامه‌های دوره پانزدهم معرفی کرد.

میرزاجانی در ادامه، اسامی مدرسان و مربیان این دوره را به این شرح اعلام کرد: عباس هاشمی، سید احمد مقیمی، حسن مختاری، علی‌اکبر کاظمی، علی خانی و سید محمد حسینی‌پور (در بخش صوت و لحن)، سید محمد کرمانی، وحید مهاجر پاریزی، ابوالفضل قدیانی، جواد حیدری، مرتضی مقنیان و امیرحسین رحمتی (در بخش تجوید و فصاحت)، سعید رحمانی (در بخش وقف و ابتدا)، حجت الاسلام علیرضا نجفی، مسعود رضایی و مجتبی قدبیگی (در بخش حفظ)، محمود کریمی (در بخش درک معنای آیات)، سید علیرضا موسوی نصر (در بخش قواعد و مکالمه زبان عربی)، حجج اسلام مهدی کریمی، شهاب‌الدین غفاری، احسان وثوقی‌مهر، مجید صادقی، محمد سعیدی و مجتبی علیخانی (به‌عنوان مربی پرورشی و مدرس احکام دین، اندیشه اسلامی و منهاج). 

رییس طرح اُسوه افزود: تدریس مدرسان و مربیان محترم به دوره پانزدهم خلاصه نمی‌شود و این دوره به منزله آغاز ترم تحصیلی جدید است که تا اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

میرزاجانی درخصوص فعالیت‌های صورت گرفته در فاصله زمانی پس از دوره چهاردهم تا این تاریخ، ابراز کرد: در ۵ ماه گذشته بالغ بر ٣۶٠ جلسه آموزشی و معرفتی به‌صورت مجازی برگزار شده، همچنین مشاوره‌های تلفنی با موضوعات تربیتی انجام و نیز محافل اُنس با قرآن ماهانه در دستور کار قرار داشت.

طرح آموزشی-تربیتی اُسوه از سال ۱۳۹۳ توسط جامعه فرهنگی قرآنی عصر و با همکاری شورای عالی قرآن تأسیس شده و درحال حاضر با ١٢٠ عضو رسمی و افتخاری از بین قاریان و حافظان کل ممتاز نوجوان و جوان به کار خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظر