اختتامیه تلویزیونی طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ امروز برگزار می‌شود

طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ امروز جمعه ۱۹ شهریور ماه با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان می دهد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ؛ اختتامیه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ فردا جمعه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور مسئولان قرآنی فعال در این طرح و با توجه به محدودیت‌های کرونایی به صورت تلویزیونی برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش؛ در این مراسم به ٣١٣ برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ جوایز نقدی اعطا می‌شود.

علاوه بر این در اختتامیه این طرح ضمن تجلیل از همه استان‌های مشارکت کننده، پنج استان برتر که فعالیت ویژه ای در طرح قرآنی ۱۴۵۵ داشته اند معرفی و به صورت ویژه تقدیر می‌شوند.

همچنین برگزیدگان و آثار برتر جشنواره فرهنگی قرآنی ۱۴۵۵ که در ١٠ موضوع و هفت رشته شامل: خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه‌ای، گرافیک، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و نقاشی برگزار شد، معرفی و جوایزی اهدا خواهد شد.

طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ به عنوان بزرگترین و فراگیرترین طرح قرآنی کشور بامشارکت نهادها و سازمان‌های قرآنی کشور، با شعار محوری قرآن، امید، زندگی از ۵ تیر آغاز و تا١٢ شهریور به مدت ده هفته برگزار شد.

اختتامیه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ جمعه ۱۹ شهریور ماه ساعت ١٧ از شبکه قرآن و معارف سیما بصورت زنده پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند این برنامه را از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.qurantv.ir و اپلیکیشن شبکه قرآن و معارف سیما و اپلیکیشن شاد و همچنین تلوبیون نیز دنبال کنند.

ارسال نظر