فعالیت‌های قرآنی در نیروهای نظامی و انتظامی گسترش می‌یابد

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم بر گسترش و تقویت فعالیت‌های قرآنی در سطوح مختلف نیروهای نظامی و انتظامی تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، سازمان دارالقرآن الکریم حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در دیدار با حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک انتصاب وی در این سِمَت، بر گسترش بیش از پیش تعاملات و مناسبات میان سازمان دارالقرآن الکریم و ستاد کل نیروهای مسلح تاکید و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه فعالیت های قرآنی در نیروهای مسلح اعلام کرد.
وی با اشاره به اجرای برنامه های مشترک و تفاهم نامه های امضاشده ستاد کل نیروهای مسلح با سازمان تبلیغات اسلامی، به برگزاری و اجرای مفاد فعالیت های قرآنی شامل برگزاری دوره های مهارت آموزی سربازان در حوزه تخصصی قرآنی، دوره های تربیت کادر متخصص قرآنی ویژه کارکنان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح و مشارکت در برگزاری کاروان قرآنی انقلاب اشاره کرد و گسترش و تقویت فعالیت های قرآنی در سطوح مختلف نیروهای نظامی و انتظامی از جمله خانواده آنان را مورد تاکید قرار داد.
رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ضمن ابراز رضایت از برگزاری برنامه ها و اجرای بندهای قرآنی مربوط به تفاهم نامه های فی مابین برای بالا بردن سطح معرفت و ایجاد روحیه معنوی در نیروهای مسلح گفت: سازمان دارالقرآن الکریم همیشه در اجرای اینگونه برنامه ها و اجرای تعهدات پیشتاز بوده و با در اختیار داشتن اساتید و کارشناسان خبره قرآنی و برنامه ریزی دقیق و منسجم همواره عملکرد موفقی داشته است.
حجت الاسلام گواهی از آمادگی این ستاد برای توسعه همه جانبه و ترویج فرهنگ غنی قرآنی در آحاد جامعه به ویژه نیروهای مسلح و خانواده ایشان خبر داد و بر تقویت و گسترش روابط با سازمان دارالقرآن الکریم برای تحقق این امر تاکید کرد.

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در چهارم شهریور طی حکمی حجت الاسلام گواهی را به ریاست عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. حجت الاسلام گواهی قبل از این مسئولیت به عنوان معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا فعالیت می کرد.
از سوابق و مسئولیت‌های وی می توان به نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش، مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، نمایندگی، ولی فقیه لشکر ۲۵ کربلا مازندران و رئیس و عضو هیات امنا امامزاده صالح (ع) اشاره کرد.

ارسال نظر