نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی(ع)

نذرواره ۷۲ خوان احسان به نام ۷۲ تن از شهدای صحرای کربلا در ۷۲ شهر بزرگ کشور و همزمان در روز عاشورا در شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش عاشورا نیوز مدیر مرکز نیکوکاری بهشت استان مازندران اظهار داشت:  این نذر واره با پخت ۵ هزار و ۱۸۴ دیگ غذای نذری در ۷۲ شهر کشور و همزمان در بابل در روز عاشورا انجام شد.

سیدقاسم میرنبی افزود: ان شاالله همه عزاداری ها، تلاش‌ها، همت‌ها و اراده‌های پاک و مقدسی که در راستای احیاء فرهنگ خیر و احسان و فرهنگ ناب علوی و عاشورایی در این ایام در حال انجام است در جهت تعجیل در ظهور امام زمان (عج الله) و امر فرج اثر گذار باشد.

وی بیان داشت: نذرواره ۷۲ خوان احسان و اطعام دهی جزء سنت‌های کهن ما در کل کشور و در استان مازندران است و ما تلاش داریم با برگزاری این برنامه فرهنگی و مذهبی در استان مازندران نقش اندکی را در احیای این ارزشها ایفا نماییم

میرنبی با اشاره به اینکه امسال در ایام محرم هجمه های فراوانی توسط شبکه ها معاند جهت هرچه کمرنگ کردن این مراسمات شکل گرفت  ولی بحمدالله مشاهده می کنیم این مراسمات به برکت اهل بیت و آقا امام حسین(ع) باشکوه تر و پررنگ در از سالهای گذشته نمایان شده است .
مدیر مرکز نیکوکاری بهشت خاطر نشان کرد: 10هزار پرس غذای گرم که در این مراسم پخت خواهد شد ، در انتها با کمک و همراهی کمیته امداد امام خمینی و مراکز نیکوکاری وابسته به آن بین نیازمندان و مناطق محروم توزیع خواهد شد.

پایان/

 

ارسال نظر