سی ان ان: حضور مردم پای صندوق های رای قابل توجه است

شبکه تلویزیونی سی ان ان در ویژه برنامه ای با عنوان «انتخابات ۲۰۲۱ ایران»، حضور مردم در پای صندوق های رای در نخستین ساعات رای گیری را قابل توجه توصیف کرد.

به گزارش روز جمعه عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، سی ان ان در این ویژه برنامه به معرفی و برنامه نامزدهای ریاست جمهوری در این دور از انتخابات پرداخت. این شبکه تلویزیونی آمریکایی با استقرار تیم خبری خود در شعبه اخذ رای واقع در حسینیه ارشاد، گزارش داد: حضور مردم در این ساعت از صبح قابل توجه است.

سی ان ان: حضور مردم پای صندوق های رای قابل توجه است

این رسانه آمریکایی نشان داد که در آن رای دهندگان ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با زدن  ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در شعبه اخذ رای حضور یافته اند.

سی ان ان: حضور مردم پای صندوق های رای قابل توجه است

سی ان ان در ویژه برنامه انتخاباتی خود درباره ریاست جمهوری ایران گزارش داد: انتخابات ریاست جمهوری ایران در حالی انجام می شود که هم اکنون مذاکرات برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ در وین پایتخت اتریش در جریان است. آمریکا به واسطه دونالد ترامپ به طور یکجانبه از برجام خارج شده بود.

سی ان ان: حضور مردم پای صندوق های رای قابل توجه است

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی،   میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، ساعت ۷ صبح امروز ۲۸ خرداد در سراسر ایران آغاز شد. انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه، انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری در ۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران برگزار خواهد شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند و فرایند انتخابات تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

به گفته معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی۵۰۰ خبرنگار خارجی از ۲۲۶ رسانه بین‌المللی از ۵ قاره جهان، انتخابات ۱۴۰۰ ایران را پوشش می‌دهند.

 

ارسال نظر