سردار میرزایی فرماندهی انتظامی استان مازندران؛

بالاترین توفیق خدمت صادقانه به مردم است

 بالاترین توفیق خدمت صادقانه به مردم است

سردار میرزایی بیان کرد: نیروی انتظامی همواره به دنبال افزایش سطح آگاهی و دانش پرسنل زیرمجموعه ناجا بوده و هست و این امر منجر به تاسیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران و توسعه آموزش های ضمن خدمت گردیده است.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری تیرنگ نیوز: عبدالرضا شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران و هیئت همراه به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرماندهی انتظامی مازندران دیدار و از سردار میرزایی فرماندهی انتظامی مازندران قدردانی کردند.

* هر روز برای ما روز نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار نشریه تیرنگ به نقل روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی مازندران، در این دیدار عبدالرضا شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی مازندران ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی پرسنل ناجا و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: به خود می بالیم که نیروی انتظامی با وجود همه هجمه هایی که دشمنان نظام و انقلاب وارد می کنند، تحت لوای رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا هر روز بالنده تر و مقتدرتر مشغول به خدمت به کشور است.

دکتر شیخ الاسلامی ادامه داد: هر روز برای ما روز نیروی انتظامی است چرا که یکایک پرسنل خدوم و زحمت کش انتظامی تمام زندگی خود را وقف امنیت و آرامش کشور کرده اند و هفته نیروی انتظامی بهانه ای است برای اینکه به عزیزان نیروی انتظامی خداقوت و دستمریزاد بگوییم.

وی در ادامه با اشاره به مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران گفت این مرکز از مراکز علمی کاربردی خوب استان مازندران در تربیت نیروهای مهارتی است و موفقیت های زیادی را کسب کرده است و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان مازندران آمادگی دارد تا نسبت به توسعه دوره های مهارتی، تک درس ها و تک پودمان ها با توجه به نیازهای فرماندهی انتظامی مازندران در این مرکز همکاری نماید.

* وظیفه ناجا خدمت به مردم و ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای تک تک شهروندان است

سردار مرتضی میرزایی فرماندهی انتظامی مازندران نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر شیخ الاسلامی و هیئت همراه طی سخنانی گفت: بالاترین توفیق خدمت صادقانه به مردم است و وظیفه ناجا خدمت به مردم و ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای تک تک شهروندان است.

فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: شاید مردم جنبه های سلبی نیروی انتظامی را بیشتر در اذهان خود داشته باشند، اما نیروی انتظامی در حوزه های ایجابی هم فعالیت گسترده دارد و آموزش، پیشگیری، فرهنگ سازی و توجه به خواسته های مردم همواره در دستور کار نیروی انتظامی است.

سردار میرزایی افزود: نیروی انتظامی همواره به دنبال افزایش سطح آگاهی و دانش پرسنل زیرمجموعه ناجا بوده و هست و این امر منجر به تاسیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران و توسعه آموزش های ضمن خدمت گردیده است.

وی در ادامه گفت: پرسنل نیروی انتظامی در تمامی سطوح تشویق به تحصیل می شوند، چرا که بازخورد این آموزش و افزایش آگاهی به جامعه منتقل می شود و رضایتمندی مردم را در پی دارد. علاوه بر این پلیس در جهت هوشمند سازی گام بر می دارد و در این مسیر به طور مسلم به فرهنگ سازی، ارتقای دانش سازمانی و آموزشهای لازم نیاز دارد.

* مرکز نوآوری پدافند غیرعامل در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران افتتاح می شود

سیدمهدی خاکزادیان رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران نیز ضمن تبریک هفته ناجا به ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز پرداخت و گفت: تمام امکان و هدف مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران این است که مهارت محور باشد و بحمدالله در این راستا فعالیت های روزافزون و چشمگیری داشته ایم.

وی با اذعان این مطلب که تمام دوره های مرکز منطبق با رسته های ناجا است، افزود: قریب به اتفاق مدرسان مرکز از پرسنل درون سازمانی ناجا و افرادی با تجربه کافی هستند تا بتوانند آموزشهای مهارتی را به درستی به فراگیران انتقال دهند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین فرماندهی مرزبانی ناجا با موسسه علمی کاربردی نیروی انتظامی، مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران، تنها مرکزی است که در کشور دوره های کوتاه مدت دریابانی و مرزبانی را برگزار می کند.

وی در پایان سخنانش خبر از افتتاح مرکز نوآوری پدافند غیرعامل در مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی مازندران در آینده نزدیک داد.

 

ارسال نظر