سبقت از ساکت در دستور کار فرهاد/ هر ۲ به دنبال فرار از عدد ۶

استقلال ۶ دیدار اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و نساجی در پنج بازی اخیرش در لیگ بردی نداشته است.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم‌های نساجی مازندران و استقلال تهران در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آبی‌پوشان تهرانی با ۴۷ امتیاز صدرنشین هستند و تیم قائمشهری فوتبال کشورمان با ۲۲ امتیاز رتبه دهم را به خود اختصاص داده است.

نساجی از لیگ هجدهم مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کرد. آنها از آن روز تا به حال هفت بار در لیگ برتر به مصاف استقلال رفته‌اند ولی موفق به کسب پیروزی نشدند. چهار باخت و سه تساوی برای سرخپوشان به ثبت رسیده است. هشت گل خورده و سه گل زده که نشان می‌دهد دیدارهای این ۲ تیم چندان بازی‌های پرگلی از آب درنیامده است.

آمار مجیدی مقابل نساجی ۲ تساوی و یک برد بوده است. ساکت الهامی نیز در سوی مقابل یک باخت و یک تساوی در جدال با تیم اسبقش به دست آورده است. فرهاد و ساکت اما برای پنجمین بار رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. یک پیروزی برای هر یک از طرفین و ۲ تساوی تا به اینجا ثبت شده تا مشخص شود چه رقابت نزدیکی بین این ۲ حکمفرماست. نباید فراموش کنیم که استقلال تا به اینجا در لیگ بیست و یکم ۲ بازی خانگی‌اش را نبرده که یکی در شهرآورد بود و دیگری در جدال با همین تیم نساجی.

سبقت از ساکت در دستور کار فرهاد/ هر ۲ به دنبال فرار از عدد ۶

استقلال در تهران ۲ برد و ۲ مساوی مقابل نساجی داشته و در قائمشهر ۲ برد و یک تساوی ثبت شده است. حالا آبی‌ها باید در مشهد به دیدار نساج‌ها بروند. استقلال در لیگ بیست و یکم موفق شد پدیده را در مشهد با سه گل شکست دهد. آمار مجیدی در این شهر اما فراز و فرود داشته است. بردی که به آن اشاره شد تنها پیروزی فرهاد در مشهد بوده و او یک بار در فینال جام حذفی به تراکتوری که ساکت الهامی سرمربی‌اش بود با نتیجه سه بر ۲ باخت. مجیدی همچنین در لیگ نوزدهم مقابل پدیده‌ای که سرمربی‌اش سهراب بختیاری‌زاده بود به تساوی ۲ بر ۲ قناعت کرد.

وضعیت کنونی ۲ تیم کاملا متفاوت است. استقلال نه تنها بهترین تیم بیرون از خانه بوده و تا به حال در این فصل شکستی در کارنامه‌اش ثبت نشده است؛ بلکه در ۶ مسابقه اخیرش به پیروزی رسیده و وضعیت آرمانی و ایده‌آلی دارد. نساجی اما اصلا شرایط مساعدی ندارد. آنها در پنج هفته گذشته در لیگ برتر بردی نداشته‌اند. باید دید استقلال از عدد ۶ عبور می‌کند و به هفتمین برد متوالی می‌رسد یا نساجی از ششمین بازی بدون برد خود دوری خواهد کرد و طلسم شکنی‌ می‌کند.

ارسال نظر