اصلانیان: پرسپولیس راه سختی را برای قهرمانی پیش‌رو دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان امسال برای کسب قهرمانی ششم راه سختی پیش رو دارند و برای رسیدن به این هدف باید کیفیت فوتبالی که بازی می کنند را بالاتر ببرند.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته موفق شد نیم فصل دوم را نیز با قدرت آغاز کند و نساجی را با سه گل در هفته هفدهم شکست دهد. امتیازاتی که پرسپولیس را هنوز در کورس برای تصاحب صدرنشینی نگه داشته است.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس روز دوشنبه در مورد این دیدار، عملکرد تیم در نقل و انتقالات و شانس قهرمانی پاسخگوی سووالات خبرنگار ورزشی ایرنا بود.

دیدار با نساجی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مهم‌تر از هر چیزی امتیازات این دیدار بود که پرسپولیس را در بالای جدول نگه داشت و خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم بازی را ببریم.

اما به نظر می‌رسد تیم هنوز از شرایط ایده‌آل به دور است. درست است؟

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، بله. راستش را بخواهید بازی با نساجی اصلا فوتبالی در سطح لیگ برتر ندیدیم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی به نظر می‌رسد که مدافعان وسط نساجی خواب هستند و به همین دلیل پرسپولیس ۲ گل زد. پس از آن هم بازی متعادل دنبال شد و در مجموع این برد را مدیون اشتباهات بازیکنان نساجی هستیم تا عملکرد فنی خودمان.

اصلانیان: پرسپولیس راه سختی را برای قهرمانی پیش‌رو دارد

دلیل سطح کیفی پایین بازی چه بود؟

نساجی را نمی‌دانم اما یحیی گل‌محمدی ابزار لازم را ندارد که بخواهد از آنان استفاده کند. همین موضوع تاثیر زیادی در این موفقیت دارد.

عملکرد تیم در نقل و انتقالات را چطور دیدید؟

پرسپولیس نه پول داشت نه بازیکن خوب آزاد در فوتبال کشورمان که بتواند آن را جذب کند. مدیریت که نمی‌تواند معجزه کند.

پرسپولیس به نظر می‌رسد برای کسب قهرمانی ششم راه سخت‌تری پیش رو دارد. اینطور نیست؟

درست است. پرسپولیس بهترین نفراتش را از دست داد و از طرفی سایر تیم‌ها تا دندان مسلح شدند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند. به همین خاطر کار آنها بسیار سخت تر است.

اصلانیان: پرسپولیس راه سختی را برای قهرمانی پیش‌رو دارد

کدام تیم‌ها را رقیب پرسپولیس برای قهرمانی می‌بینید؟

سپاهان. کیفیت فوتبال این تیم واقعا خوب است و تیم های دیگر برای موفقیت باید اینگونه فوتبال بازی کنند.

ارسال نظر