رئیس قوه قضاییه: فلسطینیان ثابت کردند که جریان مقاومت زنده است

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس برای حمایت از فلسطینیان بسیار موثر است، گفت: مردم فلسطین ثابت کردند که جریان مقاومت زنده است.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در مسیر راهپیمایی روز قدس گفت: امسال که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند روابط خودش را با برخی کشورهای مرتجع عادی‌سازی کند، ضرورت بیشتری دارد که با مردم فلسطین همکاری و هم‌آوایی داشته باشیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: مردم فلسطین طی سالیان سال زیر ظلم و ستم این رژیم جعلی بودند؛ اما فلسطینیان ثابت کردند که جریان مقاومت زنده است.

اژه‌ای گفت: وقتی که فلسطینیان همراه با دیگر شیعان جهان به میدان می‌آیند روحیه‌ای مضاعف برای حامیان آن‌ها و مبارزان رژیم غاصب اسرائیل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس برای حمایت از فلسطینیان بسیار موثر است، گفت: پیام مردم ایران برای فلسطینیان این است که تا آخر با شما هستیم و به هر نوعی از شما حمایت می‌کنیم.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.  

ارسال نظر