۲۵ شهید و ۷۰ مجروح در حملات سه روزه به نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و حداقل ۷۰ تن نیز مجروح شدند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، همزمان با تداوم حملات جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی در بامداد پنجشنبه و ترور فرمانده ارشد جهاد اسلامی در خان‌یونس، شمار شهدا و مجروحان فلسطینی نوار غزه نیز در حال افزایش است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه، ۲۵ نفر به شهادت رسیده و حداقل ۷۰ تن نیز مجروح شدند.

ساعاتی پیش حمله موشکی رژیم صهیونیستی به آپارتمانی در خان‌یونس، به شهادت ۳ فلسطینی و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد.

رسانه‌های فلسطینی تایید کردند «علی حسن غالی» از اعضای شورای نظامی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی و برادر او «محمود غالی» و یک نفر دیگر در حمله به خان‌یونس به شهادت رسیدند.

«یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم تروریست صهیونیستی نیز در تماس تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا، گفت که تل‌آویو برای یک عملیات و جنگ طولانی با گروه‌های مقاومت در نوار غزه آماده شده است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، گالانت و آستین درباره تبادل آتش اخیر بین ارتش صهیونیستی و جنبش مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه صحبت کردند.

وزارت دفاع آمریکا نیز خبر داد که آستین ضمن تروریستی خطاب کردن گروه‌های مقاومت فلسطینی، به تل‌آویو اطمینان داده که واشنگتن همچنان از حق این رژیم برای دفاع از خود در برابر حملات راکتی بی‌ملاحظه حمایت می‌کند.

از سوی دیگر، «جِیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تماس تلفنی با «تساحی هانقبی» مشاور امنیت داخلی تل‌آویو، بر حمایت آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آنچه که «حق دفاع از خود در برابر حملات موشکی» از نوار غزه توصیف شده، تاکید کرد. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

 

ارسال نظر