یورش نظامیان صهیونیست به طولکرم؛ شهادت 2 نیروی مقاومت

نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی، در حمله صبح امروز به یک اردوگاه در طولکرم، پس از درگیری شدید مسلحانه با نیروهای مقاومت، دو فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش عاشورا به نقل از  خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی از یورش صبح امروز (شنبه ۶ می)، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم، خبر دادند.

 

 

بر اساس این گزارش، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی امروز با تجهیزات نظامی گسترده‌ای به این اردوگاه در طولکرم حمله کردند و نیروهای تک‌تیرانداز صهیونیست نیز در بالای چندین ساختمان در این اردوگاه مستقر شدند. در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست، نیروهای مقاومت نیز به آن پاسخ دادند و درگیری مسلحانه شدیدی میان دو طرف صورت گرفت تا جایی که صدای فریاد کمک نظامیان صهیونیست بلند شد و شماری از آن‌ها زخمی شدند.

وبگاه فلسطینی شهاب، با انتشار اخبار لحظه به لحظه این یورش اشغالگران، ویدئویی را نیز منتشر کرد که صدای درخواست کمک نظامیان صهیونیست در آن شنیده می‌شود.

 

فریادهای درخواست کمک نظامیان صهیونیست

 

در پی این حمله صهیونیست‌ها، دو نیروی مقاومت شهید و شماری مجروح شدند اما صهیونیست‌ها مانع رسیدن خودروهای امدادرسان به فلسطینی‌ها شدند. وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که پیکر دو شهید به بیمارستان دولتی دکتر ثابت ثابت منتقل شده است.

 

 

هنوز رژیم صهیونیستی شمار زخمی‌های خود را اعلام نکرده و انتظار می‌رود که طبق روال، اشاره‌ای به آن نکند اما در یک ویدئو منتشر شده از پیکر دو شهید فلسطینی، مشخص است که یک نظامی صهیونیست که از ناحیه پا زخمی شده، خود را به پیکر این شهدا می‌رساند تا از شهادت آن‌ها مطمئن شود. 

 

 

لحظاتی پس از انتشار این خبر، مشخص شد که «حمزة خریوش» و «سامر الشافعی» دو نیروی مقاومت فلسطینی بودند که در این حمله به شهادت رسیدند. 

پس از انتشار خبر شهادت این دو نیروی مقاومت، کتائب شهداء الاقصی شاخهٔ نظامی جنبش فتح ضمن تسلیت شهادت این دو نیروی مقاومت اعلام کرد که شهید حمزه خریوش، مجری عملیات تیراندازی به سوی شهرک‌نشینان صهیونیست در شهرک «افنی حیفتس» شواقع در نزدیکی شهر طولکرم در کرانه باختری بود. 

در این عملیات که دوم می جاری در پی اعلام شهادت «خضر عدنان» از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندانهای رژیم صهیونیستی صورت گرفت، سه شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند.(جزئیات بیشتر)

پنجشنبه پیش نیز نظامیان صهیونیست در یک عملیات ویژه در قلب نابلس، موجب شهادت سه نیروی مقاومت از کتائب شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شدند. نیروهایی که عامل عملیات «الاغوار» در ماه مبارک رمضان بودند و موجب هلاکت سه شهرک‌نشین صهیونیست شده بودند.(جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

 

ارسال نظر