کرمانی‌مقدم:‌ پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ شاگردان «یحیی گل‌محمدی» شخصیت قهرمانی دارند و می‌توانند دوباره در پایان فصل موجب شادمانی هواداران شوند.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، «مرتضی کرمانی‌مقدم» در مورد عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل نساجی، کمبود بازیکن و شانس قهرمانی تیم صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:‌

بازی با نساجی چطور بود؟

پرسپولیس عملکرد خوبی در این دیدار داشت و در همان دقایق ابتدایی توانست بر توپ و میدان مسلط شود و با گل‌هایی که به ثمر رساند نتیجه خوبی بگیرد. به یحیی گل‌محمدی بابت تیم خوبی که وارد زمین کرد تبریک می‌گویم.

فکر می‌کردید پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی وجود داشت در نیم فصل دوم موفق ظاهر شود؟

مشکلات به حدی بود که نمی‌شود آن را انکار کرد اما یحیی تیم را به خوبی از نظر روحی جمع کرد و به همین خاطر پرسپولیس برای برد به زمین آمد. هر چند بعد از دو گلی که زدیم، بازیکنان کمی ناهماهنگ شدند اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و موقعیت های بهتری داشتیم.

کرمانی‌مقدم:‌ پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

به نظر می‌رسد پرسپولیس در خط دفاعی مشکل دارد. نظر شما در این خصوص چیست؟

جای سید جلال حسینی در زمین خالی بود. او ستون و رهبر تیم است. سایر نفرات جوان هستند و حضور او به نظم خط دفاعی کمک می‌کرد. مطمئنا یحیی کار می‌کند تا این شرایط را بهبود ببخشذ. از طرفی بازیکنان تاجیکستانی هم اولین بازی خود را در ترکیب اصلی انجام دادند و به همین خاطر ناهماهنگ ظاهر شدند.

عملکرد باشگاه و مدیران را در نقل و انتقالات چطور دیدید؟ 

تیم در چند نقطه نیاز به تقویت داشت اما تنها یکی دو بازیکن جذب شدند. رامین رضاییان خرید خوبی بود. او بازیکن با تجربه و خوبی است و سمت راست تیم را تقویت خواهد کرد. هافبک بازیساز و مهاجم نیاز داشتیم اما باید با همین نفرات سپری کنیم.

کرمانی‌مقدم:‌ پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

با این نفرات می‌توانیم در لیگ موفق ظاهر شویم و در کورس قهرمانی باشیم؟

بله. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و تنها با یک لغزش حریف به خانه‌مان که صدر جدول است باز خواهیم گشت.

با توجه به عدم جذب مهاجم،‌ به نظر بار گلزنی پرسپولیس روی مهدی عبدی جوان افتاد. او می‌تواند از پس این کار بر بیاید؟

بله. عبدی قبلا پتانسیل خود را نشان داده است.مهدی عبدی بازیکن جوان و با استعدادی است. او اکنون امید اول گلزنی پرسپولیس است و باید از این فرصت استفاده کند و تمرکز داشته باشد و تلاش کند تا هواداران خوشحال شوند.

کرمانی‌مقدم:‌ پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد

 

ارسال نظر