اذعان رسانه صهیونیستی به هراس تل آویو از اقتدار سپاه پاسداران

رژیم صهیونیستی که تقلای بسیاری را در راستای بر هم زدن مذاکرات وین انجام داده، اکنون نیز به دلیل هراس از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارزاری را برای جلوگیری از خروج این نیروی نظامی از فهرست تروریستی ساختگی آمریکا در پیش گرفته است.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز سه شنبه نوشت که در هفته های اخیر اسرائیل یک کارزار فشرده را در آمریکا علیه حذف سپاه از فهرست تروریستی در پیش گرفته است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه مدعی شد: به دنبال آن مقامات کاخ سفید، بر خلاف آنهایی که در وزارت خارجه آمریکا هستند، نشان دادند که طرف اسرائیل را می گیرند و می خواهند سپاه پاسداران در فهرست تروریستی باقی بماند. 

رژیم صهیونیستی پس از روی کار آمدن دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا، از موضع وی در قبال بازگشت واشنگتن به برجام دچار هراس شد. به دنبال آن این رژیم مقامات بلند پایه خود را برای تغییر نظر دولت بایدن به آمریکا فرستاد تا رایزنی هایی را با مقامات کاخ سفید داشته باشند. 

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا واشنگتن در خصوص حذف سپاه از فهرست موسوم به سازمان های تروریستی تصمیمی گرفته است، اظهار داشت که ما در مورد این مسائل علنی صحبت نمی کنیم. ایرانی ها از مواضع ما در مورد مسائل مختلف آگاهی دارند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تاکید بر تعهد واشنگتن بر تامین  امنیت رژیم اسرائیل، در تداوم تهدیدها و لفاظی های ضد ایرانی و علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما این تعهد را به روش های مختلف نشان داده ایم. ما به همراه شرکا و همکاران منطقه ای خود از جمله اسرائیل از همه ابزار مناسب برای مقابله با نقش بی ثبات کننده سپاه در منطقه استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظر