برگزاری کنگره بین‌المللی اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت

کنگره بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت علیهم السلام» با قرائت پیام مرجع عالی قدر آیت الله جوادی آملی در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری مهر، کنگره بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت علیهم السلام» با قرائت پیام مرجع عالی قدر، آیت الله جوادی آملی در مشهد برگزار می‌شود.

مرتضی رجوعی، رئیس دانشگاه امام رضا (ع)، با بیان این خبر گفت: آئین اختتامیه کنگره بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت (ع)» با قرائت پیام مرجع عالی قدر، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، توسط نماینده این مرجع عظام و حضور میهمانان برجسته ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری را زمان برگزاری آئین اختتامیه کنگره بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت (ع)» در مشهد ذکر کرد و افزود: تقدیر از برترین‌های علمی، رونمایی از آثار تولید شده کنگره بین‌المللی «اقتصاد، اشتغال و تولید در آئینه قرآن و عترت (ع)» و پوستر کنگره بین‌المللی سال ۱۴۰۱ با موضوع «چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی دانش بنیان» از دیگر بخش‌های آئین اختتامیه این کنفرانس بین‌المللی است.

به گفته این مقام مسئول، دانشگاه امام رضا (ع) مطابق با رسالت‌ها و رویکردهای علمی خود مبتنی بر اولویت ترویج و تبیین معارف الهی و تعالیم ناب عالم آل محمد (ص) و تأکیدات مقام معظم رهبری در حکم ابلاغی تولیت معزز نسبت به ضرورت ترویج بدیع علوم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در فضای ملی و بین‌المللی و نیز در مسیر نقش آفرینی بیش از پیش مجموعه‌های علمی در حل عالمانه مسائل اصلی جامعه اقدام به طراحی اقدام بلندمدت و راهبردی «دبیرخانه بین‌المللی امام رضا (ع) و علوم روز» با مشارکت نخبگان و پژوهشگران حوزوی، دانشگاهی کرده است.

این استاد دانشگاه برگزاری این کنگره را در راستای لبیک علمی و عملی به دغدغه‌ها و استراتژی‌های مقام معظم رهبری عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری برنامه‌های علمی از این دست می‌تواند زمینه مناسب و شایسته‌ای را برای آشنایی گروه‌های مختلف مردمی با علوم و معارف ناب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در سطح جهان فراهم آورد.

ارسال نظر