سرپرست قرارگاه ثامن الائمه(ع)سپاه پاسداران خبرداد

تعداد800سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمنداهدا می شود

تعداد800سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمنداهدا می شود

نشست خبری فرماندهی قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه علیه السلام با حضور اصحاب رسانه در محل قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر مشهد برگزار شد.

سرپرست قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران گفت:تابه امروز  تعداد1200سری جهیزیه در بین زوج های جوان توزیع شده است.

سردار مجید رضا حسن زاده با بیان اینکه در روز سه شنبه در حرم  مطهر امام رضا (ع) تعداد800سری جهیزیه به افرادی که تحت پوشش کمیته حضرت امام خمینی (ره) و سازمان  بهزیستی هستند داده می شود افزود: در مرحله اول این طرح با مشارکت آستان قدس رضوی و کمیته حضرت امام خمینی (ره)  تعداد500سری جهیزیه دردی ماه سال96واردیبهشت سال97 شامل 17قلم کالای اساسی ساخت ایران به افراد نیازمند داده شده است.

وی ادامه داد: درمرحله دوم طرح توزیع جهیزیه ، با مشارکت آستان قدس رضوی و کمیته حضرت امام خمینی (ره) تعداد700سری جهیزیه در مرداد و شهریور ماه ، شامل  17قلم کالای اساسی ساخت ایران در بین افراد نیازمند توزیع شده است و در مرحله سوم با مشارکت آستان قدس رضوی و کمیته حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی و خیرین تعداد800 سری جهیزیه شامل  10قلم کالای اساسی ساخت ایران به زوج های جوان ساکن شهر ها و مناطق مرزی داده می شود .

سرپرست قرارگاه ثامن الائمه(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد :10قلم کالای اساسی  شامل یخچال ، اجاق گاز ، بخاری گازی ، جارو برقی ، سرویس چینی ، سرویس قاشق و چنگال ، سرویس قابلمه ، فرش ، پنکه و کتری گازی سماوری به زوج های جوان شهر ها و مناطق مرزی اهدا می شود ودر روز سه شنبه برنامه نمادین این طرح در حرم مطهر با حضور جمعی از زوج های جوان برگزار می شود وتا قبل از پایان سال در 14نقطه خراسان رضوی و خراسان جنوبی به این افراد اهدا می شود.

به گفته سردار حسن زاده :از اواخر سال 94و اوایل سال 95 قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه تقویت بنیه دفاعی و نظامی را در مرز های شمال شرق و استان های خراسان رضوی و جنوبی انجام داده است و اشرافیت اطلاعاتی خودرا مضاعف کرده است و رصد تحرکات دشمنان رادردستور کار خود قرارداده است و امروز نیروهای مستقر در مرزها تقویت شده است.

سردار مجید رضا حسن زاده با اشاره به اینکه بستر هر نوع فعالیت و خدمت رسانی نیازمند امنیت می باشد تصریح کرد: خوشبختانه در مرز های شمال شرق کشور با فعال تر شدن قرارگاه منطقه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت پیشگیرانه دنبال می شود تا امنیت وثبات حفظ شود و تحکیم داشته باشد.

وی تاکیدکرد:وظیفه ورسالت سپاه پاسداران حفظ انقلاب ودستاورد های انقلاب می باشدوسرمایه اصلی نظام وانقلاب و جمهوری اسلامی مردم می باشندوبهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار خدمت به مردم می باشدو خوشبختانه در حوزه نظامی ودفاعی با مدیریت انقلابی و حرکت های جهادی ای که صورت گرفته است سپاه پاسداران از یک جایگاه رفیع و اقتدار نظامی بر خوردار می باشد.

سرپرست قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز دشمن به خیال خام خود فکر می کند که ضعیف ترین خاکریز حوزه معیشتی و اقتصاد می باشد لذا این حوزه را مورد هجمه قرار داده است و  امیدواریم همه مسئولین به ویژه مسئولین  اجرایی از بستری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی فراهم کرده است از این پتانسیل بتوانند در راستای خدمت به مردم استفاده کامل را ببرند.

به گفته سردار حسن زاده: سپاه پاسداران در راستای خدمت رسانی به مردم در حوزه فرهنگی ارتباط با علما و ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع را در دستور کار خود قرارداده است و خوشبختانه دراین حوزه ارتباطات خوبی را به ویژه در شهر های مرزی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه مردم یاری و خدمت رسانی قرارگاه منطقه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در مدت 2 سال ، احداث خانه محرومین را در دستور کار خود قرارداده است و با توجه به کاهش بارندگی ای که در چند سال گذشته با آن روبه رو بودیم آب بند هایی را احداث کردیم و  تعداد11مورد آب رسانی روستایی 8مورد احداث بند خاکی ، 9 باب احداث و تکمیل مسجد،61باب احداث و تکمیل خانه محروم ،و در راستای اشتغال زایی تعداد 7 کارگاه  تولیدی تکمیل و راه اندازی شده است ،161موردمرمت و تعمیر خانه محرومین صورت گرفته است و همچنین تعداد 170پروژه در حوزه  فعالیت های عمرانی وزیر ساختی انجام شده است .

سردار حسن زاده خاطر نشان کرد: با توافق نامه ای که با بیمارستان های شهرمشهدصورت گرفته است افراد نیازمندی که دارای بیماری های صعب العلاج هستند و بیماری آن ها دارای هزینه های بالایی می باشد به صورت رایگان تحت درمان قرار می گیرند.

 

ارسال نظر