مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس خبر داد

اجرای پویش «مهر اربعین» با ایجاد 4 موکب خدمت‌رسان در سرخس

حجت‌الاسلام سیستانی گفت: امسال موکب میقات الرضا(ع) سرخس با اجرای پویش «مهر اربعین» با ایجاد 4 موکب مختلف به مردم شریف این سرخس و محرومان جامعه خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش عاشورا به نقل از راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال توفیق ارائه خدمت به زائران امام حسین (ع) در کربلای معلا را نداریم، موکب میقات الرضا (ع) ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس با اجرای پویش «مهر اربعین» با ایجاد ۴ موکب مختلف به مردم شریف این شهرستان و محرومان جامعه خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با تشریح جزییات خدمت‌رسانی این ۴ موکب خاطرنشان کرد: ۴ موکب سلامت، موکب مهربانی، موکب عاطفه‌ها و موکب حرم عشق در ایام اربعین حسینی در این شهرستان برای ارائه خدمت به مردم و محرومان جامعه برپا می‌شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس بیان کرد: در «موکب سلامت»، خدمات بهداشتی و پیشگیرانه به‌منظور کمک به ‌سلامت جامعه شامل، ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده، الکل، تب سنجی، تونل ضدعفونی و اکسیژن سنج را داریم.

حجت‌الاسلام سیستانی اضافه کرد: با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در «موکب مهربانی» با مشارکت مردمی، بسته‌های معیشتی تهیه و در مناطق محروم شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: «موکب عاطفه‌ها» با مشارکت مردمی، رسالت تهیه اقلام و لوازم موردنیاز برای دانش آموزان نیازمند از جمله نوشت‌افزار، کفش و لباس را بر عهده دارد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس با اشاره به فعالیت‌های «موکب حرم عشق» عنوان کرد: این موکب نیز با مشارکت‌های مردمی در توسعه اعتاب مقدسه و ساخت صحن حضرت زینب (س) گام برمی‌دارد.

حجت‌الاسلام سیستانی تصریح کرد: مردم شریف شهرستان سرخس می‌توانند برای مشارکت در این پویش مردمی، نذورات خود را به محل‌هایی که اعلام شده (چهارراه امام خمینی، مسجد جامع، مسجد صاحب‌الزمان، دفتر امام‌جمعه، ستاد بازسازی عتبات عالیات) اهدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین همشهریان گرامی می‌توانند برای مشارکت در این پویش مردمی، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۷۶۹۷۷۴۰۰۰۰ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۷۴۸۳۶۶۵۶۰۷ نزد بانک صادرات به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات سرخس واریز کنند.


 

ارسال نظر