دشمنان ملت ایران کهنه و پوسیده شده اند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: آمریکا و همه دشمنان شکسته، کهنه و پوسیده شده اند و ملت ایران با سرفرازی و مقاومتی مثال زدنی در برابر آنان ایستاده است.

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حسین سلامی روز دوشنبه در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان اظهار کرد: امروز مفتخریم که در جمع مردمان شریف و عزیز و کریم کردستان هستیم.

وی افزود: کردستان طبیعتی زیبا و دل انگیز دارد، با کوه‌های سرفراز و سربلندش یک نگین زیبا در حلقه انگشتری کشور بزرگ ایران است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: کردستان اقلیم زیبایی‌ها و سرزمین درخشش هاست ومردمان کردستان به طبیعت این سرزمین کاملاً شبیه هستند، رفیع با قامت‌های بر افراشته و قلبی سرشار از ایمان و روحی لطیف و مهربان و بانشاط همانند طبیعت آن و جاری در حیات ایران همانند رودخانه هایشان که مایه افتخار همه ایرانیان هستند.

سردار سلامی افزود: کردستانی‌ها مردمانی هستند که در تاریخ خویش و در چهار دهه اخیر اثبات کرده‌اند که مدافع ارزش‌های انقلاب هستند.

وی اظهار کرد: مردمان این سرزمین اثبات کرده‌اند که ریشه در حیات ابدی این سرزمین دارند و نقطه نقطه این سرزمین کهکشانی پر از ستاره‌های درخشان است، ستارگانی که همواره بر سپهر افتخارات کردستان می‌درخشند و هرگز غروب نمی‌کنند.

 

کردستان سرزمین مقاومت و بخش مهمی از هویت مقاومت ملت ایران است

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: داستان‌های دل انگیزی از ثبات قدم و پایمردی و شهامت مردمان این دیار نوشته شده است و کتاب عصرهای کریسکان جلوه‌ای از این مقاومت، جوانمردی و ایثار و گذشت است.

وی افزود: دست بوس مردمان این دیار هستیم چرا که جغرافیای مقاومت ما وسیع است و تاریخ مقاومت ما نیز این‌طوری است.

سردار سلامی اظهار داشت: ما چهار دهه یک مقاومت استثنایی و تکرار ناپذیر در تاریخ حیات بشر را طی کرده‌ایم و در این خصوص تاریخ قضاوت می‌کند.

وی افزود: یک ملت با حیات انقلابی خود ایستاده است و دشمنانی به بزرگی بزرگترین امپراتوری‌های های تاریخ آن را محاصره کرده‌اند تا اقتصادش فلج شود اما در مقابل این هجمه‌ها شاهد به نمایش در آمدن شکوه ایمان و اتحاد این ملت هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: همه اشرار عالم برای صدمه زدن به ملت ایران به هم پیوسته‌اند اما هیچ کرنشی در این سرزمین در مقابل دشمنان صورت نگرفته است.

سردار سلامی افزود: سختی‌ها تحمل شده است و ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور کرده است و تاریخ بعثت دوباره تکرار شده و اسلام دوباره طلوع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این ملت با رهبرانی دوراندیش و شجاع و با افق‌های بلند نگاه ایستاده است و عناصر پایداری و مقاومت در این سرزمین ریشه دوانده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: وقتی ملت، اسلام و رهبری هویت جهاد و مقاومت را شکل می‌دهند هیچکس نمی‌تواند به این سرزمین خدشه‌ای وارد کند و آمریکا و دشمنان به زوال و افول نزدیک می‌شوند.

سردار سلامی افزود: ما اینجا از ادبیات جهاد و مقاومت سخن می‌گوئیم که در آن کلمات صاحب روح هستند چرا که ادبیات مقاومت ما از قلب ریشه گرفته و بر قلب می‌نشیند.

وی اعلام کرد: کردستان امروز یک سرزمین آرام، مطمئن و در حال رشد است و در اینجا اصوات، ادبیات، اشعار دل انگیز وجود دارد و نشان دهنده غنای فرهنگی مردمان این دیار است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: مردم کردستان دل انگیز سخن می‌گویند، شوق برانگیز رفتار می‌کنند و تحسین برانگیز می‌ایستند.

 

 

آمریکا و همه دشمنان شکسته شده‌اند و دشمنان ما کهنه و پوسیده شده‌اند و ملت ایران سرافراز است

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: ملت ما به قامت شکوه و عظمت شناخته می‌شود و صاحب معرفت است و ایمان به وعده‌های الهی و نصرت خداوند و هدف‌های بلند و آینده‌ای درخشان در بین آنان موج می‌زند.

سردار سلامی افزود: دشمنان خیال می‌کنند که ملت ایران اقتدار و اعتبار و شرافت خود را با مادیات جایگزین می‌کند و دشمن چون قدرت تشخیص ندارد در برآوردش اشتباه کرده است و چون اشتباه می‌کند هزینه می‌دهد و موفق نمی‌شود و شکست می‌خورد.

وی اظهار داشت: تحریم شده‌ایم به معنای واقعی و در قیاس جهانی اما هر گز سیما کشور تحریم شده را نداشته‌ایم و دشمنان را با ایستادگی خود فراری داده‌ایم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران برای همه جهان الگوست و تجسم زیبایی هاست چرا که با مقاومت مثال زدنی خویش توطئه‌های دشمنان را کنار زده‌اند.

سردار سلامی افزود: همه مردم حاکمیت را از آن خود می‌دانند و اینجا سرزمین عاطفه‌ها و احساس‌های عمیق است.

وی خاطرنشان کرد: اسلام همه اقوام ایرانی را به هم پیوند داده است و ملت ایران، بزرگی را با ایثار و مقاومت خود در عمل ثابت کرده است.

وی در پایان سخنان خود از برگزارکنندگان این همایش فرهنگی تقدیر کرد و گفت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های بزرگ است و برگزاری اینچنین برنامه‌های باید تداوم داشته باشد.

پایان پیام/

ارسال نظر