وزیر صمت : صنعت کشور در دوران کرونا و تحریم رشد ۸ درصدی را تجربه کرد

وزیر صنعت ، معدن و تجارت(صمت) رشد و پیشرفت صنعت را در کشور بی نظیر دانست و گفت: در شرایط تحریم و کرونا در صنعت هشت درصد رشد داشتیم و اغلب رشته های صنعتی در استان کرمان سه نوبته فعال هستند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز  جمعه در دیدار با امام جمعه و استاندار کرمان اظهار داشت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی  و هر انقلاب دیگری کار و تنها کار است و با کار و تلاش است که پیروزی اتفاق می افتد،و البته  پیش نیاز کار نیز همدلی و وحدت است.

وی از امام جمعه و استاندار کرمان در جهت نقش آفرینی در وحدت استان تقدیر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه جو خوبی در استان حاکم است و استاندار با انگیزه و پر تلاش کرمان نیز پویایی را به ارمغان آورده است و امام جمعه  نیز در راه همدلی و پیشرفت استان تلاش می کند.

این مسئول با اشاره به ظرفیت های خوب استان تصریح کرد:  در جنوب استان معادن خوبی را کشف کردیم و امروزه نمی توانیم بگوییم که جنوب استان محروم است طوری که  دیروز شاهد افتتاح  معدن طلا در این منطقه بودیم.

وی ادامه داد: سنگ آهنگ، کرومیت، تیتانیوم، نقره و بسیاری از مواد معدنی ارزشمند در مناطق جنوبی استان کرمان وجود دارد که زمینه ساز اشتغال پایدار می باشد.

رزم حسینی با انتقاد از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی قلعه گنج خوب آغاز شد، مردم امیدوار شدند و آمار اشتغالزایی افزایش یافت همچنین امنیت بیشتر شد اما مسئولان بنیاد این روزها کم لطفی می کنند ، این موضوع شخصی و بحث شخص نیست، اقتصاد مقاومتی امر رهبری است و همه باید در این تحقق این هدف تلاش کنند.

وی با اشاره به پیگیری کم کاری هایی که برخی شرکت ها و معین های اقتصادی در شهرستان های استان کرده اند، تاکید کرد: ما حتما این موارد را پیگیری خواهیم کرد ودر جلسه کلی که با استاندار خواهیم داشت موارد بررسی می شوند و این شرکت ها باید جوابگوی کم کاری شان باشند.

رزم حسینی در خاتمه اظهار امیدواری کرد ؛ کرمان با اصحاب رسانه متعهد و دلسوزی که دارد و همچنین مدیران و خوب و ظرفیت های بالا پیشرفت کند و به جایگاه خود برسد.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت که از روز گذشته بمنظور افتتاح و بازدید از طرحهای صنعتی و معدنی وارد جنوب استان کرمان شده است امروز نیز ضمن ادای احترام به مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیداری با نماینده ولی فقیه در استان داشت .

شرکت در نشست اقتصاد مقاومتی استان  کرمان و نیز فعالان ااقتصادی از دیگر برنامه های امروز (جمعه ) دومین روز سفر وزیر صمت به استان می باشد.

ارسال نظر