راه اندازی پویش « من محمد(ص) را دوست دارم» و قرائت خانوادگی سوره محمد(ص)

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر راه اندازی پویش من محمد (ص) را دوست دارم گفت: قرائت خانوادگی سوره محمد(ص) با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه های هفته وحدت است

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از شبستان  حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گوییدر خصوص روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در هفته وحدت گفت: هفته وحدت در کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با توجه به وضعیت قرمز استان به صورت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: با توجه به جشنواره روح مقاومت و مدهامتان محوریت اصلی برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان رویکرد قرآنی دارد.

 

وی با اشاره به اهداء ثواب قرائت قرآن کریم به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم(ص) در مساجد محلات مختلف استان بیان کرد: اجرای گروه سرود و تواشیح با مضامین هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) از جمله برنامه های این هفته است.

 

برپایی پویش های مجازی با هدف تبیین جایگاه رسول خدا

 

حجت الاسلام شکری متذکر شد: تفسیر سوره عظیم الشأن محمد(ص) با همت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد و همراهی امام مسجد همچنین پویش نامگذاری فرزندان تازه متولد شده پسر به نام و القاب پیامبر(ص) و قرائت سوره محمد(ص) به صورت خانوادگی از دیگر برنامه های این هفته است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: هفته وحدت فرصت و تأمل خوبی است تا نسبت به تبیین جایگاه رسول اکرم(ص) پرداخته شود.

 

وی متذکر شد: امروز در شرایطی که استکبار جهانی و صهیونیسم تمام اهتمام خود را برای توهین به مقدسات دینی اسلام و مسلمانان دارند، هفته وحدت نقطه ثقلی برای تأکید بر ارزش های ایمانی و الهی پیامبر اسلام(ص) است.

 


 

ارسال نظر