اسلام مکتب شهادت است/ مریوانی‌ها در برابر معاندین دین اسلام ایستادگی می‌کنند

امام جمعه مریوان گفت: اسلام مکتب شهادت است و جایگاه شهید و شهادت در دین مبین اسلام والاست.

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا مصطفی شیرزادی پیش از ظهر امروز در ارتباط زنده تصویری این هفته سه شنبه‌های تکریم (خانواده شهید ارکان قدیمی در کردستان) که با حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اسلام مکتب شهادت است و جایگاه شهید و شهادت در دین مبین اسلام والاست.

وی با اشاره به اینکه مردم مریوان مردمانی شهیدپرور هستند، بیان کرد: تک تک این مردم از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: منطقه مریوان با مرز عراق فاصله کمی دارد و مردم این مرز و بوم در برابر معاندین دین اسلام و تبلیغ استکبار جهانی بر علیه نظام ما ایستاده‌اند و سیاستمداران استکبار را به زانو درآورده‌اند.

امام جمعه شهرستان مریوان اعلام کرد: مریوان دارای شهدای جنگ تحمیلی و شهدای ترور است که برای حفظ این مرز و بوم از جان خود گذشتند و ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم.

ماموستا شیرزادی همچنین از تلاش مدافعان سلامت  قدردانی کرد و یادآور شد: امروز با گسترش ویروس منحوس کرونا شاهد تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و بهداشت هستیم و باید همه مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همواره کمک حال این عزیزان در شکستا ویروس کرونا باشند.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم سربازان خدومی برای نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران باشیم و در راستای رسیدن به اهداف این نظام گام برداریم.

در این مراسم هیوا قدیمی از طرف خانواده شهید قدیمی نیز از مسوولان وزارت ارشاد و مسوولان استانی در تکریم خانواده شهدا قدردانی کرد

 

ارسال نظر