توزیع ۲ تن گوشت بین سیل‌زدگان به نیت سلامتی امام زمان (عج)

معاون فرهنگی مسجد جمکران با اشاره به اجرای طرح هفتگی صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) گفت: مبلغ جمع‌آوری شده برای گوسفند قربانی هزینه و بخشی از آن در طرح اطعام عمومی آبگوشت جمکران مصرف و بخش دیگری نیز میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزایر عاشورا حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت این رسانه  اظهار داشت: در روایات به منتظران و شیعیان امام زمان(عج) توصیه شده است که در عصر غیبت به قربانی کردن و صدقه دادن برای سلامتی امام مهدی (عج) خود بپردازند.

 

پویش آغاز هفته با صدقه برای سلامتی امام زمان(عج)

وی با اشاره به اینکه جهت دادن به امور خیر و زندگی مؤمنان به سمت امام زمان(عج) از برنامه‌های مسجد مقدس جمکران است، گفت: این مسجد بنا دارد نگاه و توجه مردم را به این سمت معطوف کند که بخشی از مال، زندگی و حتی زمان خود را به امام زمان (عج) اختصاص دهند که در این راستا حدود ۶ ماه است که پویشی راه‌اندازی شده است تا مردم هفته خود را با صدقه برای امام زمان (عج) آغاز کنند.

 

طبخ آبگوشت برای زائران جمکران و تهیه گوشت برای نیازمندان

حسین‌آبادی با بیان اینکه مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۳۱۳*۷۸۰* صدقات خود برای امام زمان(عج) را اهدا کنند، گفت: مبلغ جمع‌آوری شده از این طریق به صورت قربانی گوسفند هزینه می‌شود و گوشت حاصل در طرح اطعام عمومی آبگوشت مسجد جمکران در روزهای دوشنبه‌، سه‌شنبه و پنجشنبه هر هفته مصرف می‌شود و بخش دیگری نیز میان نیازمندان توزیع می‌شود.

 

توزیع ۲ تن گوشت برای سیل‌زدگان

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: این مسجد پویش رُزِقَ الْوَرَی براساس دعای عدیله مفاتیح الجنان با هشتگ #عهد_خدمت طراحی کرده است که از سیل لرستان آغاز شد و در آن یک تن گوشت به سیل‌زدگان اهدا شد و در زمان سیل سیستان و بلوچستان نیز حدود یک ماه پیش، یک تن گوشت به سیل‌زدگان اهدا شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسجد مقدس باتوجه به فرارسیدن عید نوروز و نیمه شعبان نیز در قالب همین طرح صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) کمک‌هایی را مدنظر دارد که باتوجه به صدقات مردم اجرایی و در آینده اطلا‌ع‌رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر