تاثیر سبک زندگی قرآنی بر جامعه

حجت الاسلام اکبری گفت: اعتقاد و توجه به آیات الهی امنیت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، روانی و سلامت برای جامعه خواهد داشت

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از شبستان: حجت الاسلام والمسلمین « ابراهیم اکبری» در گفت و گو با خبرنگار  درباره تاثیر و معجزات قرآن کریم بر زندگی انسان ها گفت: اگر دنیا هم برای انسان باشد، قلب انسان ها با نام قرآن و خدا آرام خواهد گرفت.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه قرآن کریم حقیقتا شفا دهنده است اما مردم کمی غافل شده اند، گفت: تمام قدرتمندان دنیا در برابر بیماری ویروس کرونا عاجز شده اند و شاهدیم برخی از کشورها که به دین های دیگر اعتقاد داشته اند به قرآن پناه آورده اند تا از این ویروس رهایی یابند.

 

این استاد دانشگاه و حوزه بیان کرد: اگر ملت ایران نیز آیات قرآن کریم را مورد توجه در زندگی قرار دهند به خیلی از اهداف و چیزهایی که می خواهند می رسند.

 

وی تاکید کرد: قرآن کریم امنیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و سلامت را به مردم کشور می دهد چون خداوند با نزول آیات این بستر را فراهم کرده است.

 

وی یادآور شد: قرآن نور است و انسان ها را هدایت می کند تا آنها از ظلمت رهایی یابند ولی انسان ها باید به آیات الهی معتقد باشند.

 

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: با رجوع به آیات قرآنی می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم چون قرآن هدایت کننده است و برای هر مشکلی راه حل دارد.


 

ارسال نظر