پیاده‌ روی جاماندگان ارض طوس در پیشوا و ورامین با رعایت توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا

فرماندار پیشوا گفت: ضمن عزاداری شایسته و در خور شان خاندان عصمت و طهارت ، توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط همه عزاداران و سوگواران در مسیر های راهپیمایی جاماندگان ارض طوس باید رعایت شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا ،جلسه هماهنگی برگزاری پیاده‌روی جاماندگان ارض طوس در شهرستان پیشوا به ریاست حسین عباسی فرماندار و با حضور امام جمعه ، بخشداران مرکزی و جلیل آباد ، رئیس شورای اسلامی شهر ، شهردار پیشوا ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از اظهار مسئولان برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار پیشوا طب سخنانی بیان کرد: طی سال‌های اخیر و در سالروز شهادت ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا(ع) مردم جنوبشرق استان تهران با پای پیاده و در قالب هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر برادر بزرگوار ایشان حضرت امامزاده جعفر (ع) حرکت نموده و مودت خود به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: امسال نیز این مراسم معنوی در روز سی‌ام ماه صفر مصادف با ۱۵ مهرماه توسط عاشقان و دلدادگان امام رئوف به سمت ساحت قدسی حضرت جعفربن موسی‌الکاظم(ع) برگزار می‌گردد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا اظهار کرد: ضمن عزاداری شایسته و در خور شان خاندان عصمت و طهارت ، توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط همه عزاداران و سوگواران باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام باقری امام جمعه پیشوا نیز در ادامه جلسه عنوان کرد: هر چه داریم از ائمه اطهار است و وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم در کشورمان و بارگاه برادر ایشان در شهرستان پیشوا ، نعمت و گنجینه بی‌بدیلی است که باید قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مدیون مردم دیار ۱۵ خرداد و قیام آنان در ۱۵ خرداد ۴۲ است ؛ مراسم پیاده‌روی جاماندگان ارض طوس، حرکت معنوی و مقدسی است که باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر