آخوند میرابی گفت: امروز دشمن به بهانه های مختلف در تلاش است تا جوانان را از سیره و سنت پیامبر مکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) اسلام جدا کند

به گزارش عاشورا به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالجبار آخوند میرابی» ظهر امروز(چهارشنبه 7 آبان) در یادواره شهدای خدمت اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید خداوند همه مومنان را با هم برادر قرار داده است و همه اعم از شیعه و سنی، مرد و زن، سیاه و سفید برادرند و عالی ترین رفتار و سیره برای برادر دینی خود ترویج عملی فرهنگ اتحاد و همدلی و برادری و برابری است.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن بر لزوم احترام به مقدسات مذاهب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: این اقدام ضمن به جای آوردن اتحاد عملی تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.

 

 آخوند  میرابی بیان کرد: در صدر اسلام پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) در دوران بت پرستی، خودخواهی و در دورانی که دختران را زنده به گور می کردند با آن حرکت الهی خود ضمن به حرکت درآوردن مسلمانان، اخوت و برادری را در جامعه جاری کردند.

 

وی توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) را محکوم کرد و گفت: اگر پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) نبود حریت و آزادی به دست نمی آمد و در جامعه امروز فساد گسترش می یافت.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن ابراز داشت: امروز دشمن به بهانه های مختلف در تلاش است تا جوانان را از سیره و سنت پیامبر مکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) اسلام جدا کند و  اصحاب کرام به ویژه شهدای صدر اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عالی ترین الگو در عمل به سنت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) هستند.

 

آخوند میرابی بابیان اینکه شهدا در دفاع از اسلام و انقلاب کوتاهی نکردند و برای ما الگو هستند، متذکر شد: امروز نوبت ما است که در مسیر راه شهدا گام برداریم و مقام معظم رهبری تأکید دارند که زنده نگه داشتن راه شهدا کمتر از شهدا نیست.

 

وی ابراز داشت: شهدا از وطن و ناموس ما را محافظت کردند و باید از آنها تشکر کنیم و عالی ترین قدردانی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت آنها است، دشمن هیچگاه بیکار نمی نشیند و شهدا خطرات دشمن را شناختند و از جان مایه گذاشتند تا امروز ما در اسایش و ارامش باشیم.


 

ارسال نظر