سومین جایزه منطقه‌ای داستان کوتاه آفتاب برگزار میکند

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با همکاری انجمن اهل قلم گرمسار، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمسار، سومین دوره ی جشنواره منطقه ای داستان کوتاه، « جایزه ی ادبی آفتاب» برگزار می نمایند

به گزارش فاطیما حسن پور خبرنگار تیتر عاشورا ، سومین جایزه منطقه ای داستان کوتاه آفتاب با موضوع «آزاد» در استان های تهران ، سمنان ، مازندران ، گلستان ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ،یزد ، قم ، البرز و اصفهان برگزار میگردد .

نکته: علاقمندان بدون محدودیت و رده بندی سنی میتوانن اقدام به ارسال اثر نمایند.

شرایط شرکت در جشنواره:

  • آثار در قالب فایل Word و در حداکثر 10 صفحه تایپ و ارائه شوند.

  • هر نویسنده می تواند حداکثر 3 اثر از جدیدترین آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارسال نماید. (توصیه می گردد از ارسال آثار قدیمی و مربوط به سالهای گذشته اجتناب شود)

  • از ارسال آثار دارای رتبه های برتر و شایسته ی تقدیر در جشنواره های دیگر اجتناب گردد.

  • نویسنده در تالیف آثار می بایست به اصول نویسندگی و ارکان و ساختارهای داستان کوتاه پایبند باشد و از ظرفیت های خلق یک اثر روان، مبتکرانه، تاثیرگذار و ماندگار نهایت بهره را ببرد.

  • علاقه مندان به شرکت در این جشنواره صرفا می توانند آثار خود را به پست الکترونیکی جشنواره به آدرس ahleghalam.festival@gmail.com ایمیل کرده و یا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره تلفن 09388626161 ارسال نمایند.

  • نویسندگان محترم با شرکت در جشنواره، حق انتشار آثار را در ویژه نامه ها یا کتب جشنواره ، با ذکر نام نویسنده، به دبیرخانه می دهند.

  • به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص به وجود آمده، فعلا تصمیم بر برگزاری جشنواره و کارگاه های جانبی آن به صورت مجازی می باشد. لذا هرگونه تغییر برنامه ای در این راستا، متعاقبا اطلاع رسانی می گردد.

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره: هفته ی اول اسفند 1399

جوایز جشنواره:

نفر اول: 20/000/000 ریال

نفر دوم: 15/000/000 ریال

نفر سوم: 10/000/000 ریال

نفرات تقدیری (10 نفر): هر نفر 3/000/000 ریال 

مهلت ارسال آثار : 10 بهمن ماه 99

 

ارسال نظر